Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Niet.
Ruin is nu al bezitterig naar zijn dame, concurrent er bij gaat geheid fout.
Als je een kudde moet samenstellen heb je minste kans op ellende met combi 1 ruin en 1 of meerdere merries, enkel merries of enkel ruinen.
Ruzie om merries is gezien hoe jouw huidige ruin al eerder gereageerd heeft een zekerheid, en 3 is al een zeer lastig aantal.
Wil je het echt, dan zou je kunnen overwegen om er een 4e bij te zoeken, merrie en die eerst aan de nieuwe ruin te koppelen ergens anders voordat je ze samen met draadje er tussen naast je huidige koppel zet.
tamary schreef:Niet.
Als je een kudde moet samenstellen heb je minste kans op ellende met combi 1 ruin en 1 of meerdere merries, enkel merries of enkel ruinen.
Ruzie om merries is gezien hoe jouw huidige ruin al eerder gereageerd heeft een zekerheid, en 3 is al een zeer lastig aantal.
Wil je het echt, dan zou je kunnen overwegen om er een 4e bij te zoeken, merrie en die eerst aan de nieuwe ruin te koppelen ergens anders voordat je ze samen met draadje er tussen naast je huidige koppel zet.
liedjuh2 schreef:tamary schreef:Niet.
Vind dit vrij kort door de bocht. Mijn ruin stond ook samen met een ruin en merrie van een vriendin. De ruin en merrie kenden elkaar al jaren, stonden altijd samen. Merrie was daarin wel de baas. Eerst de tuinen samen gezet, waren echt jut en Jul met zijn 2en en alleen maar aan het klooien. Later de merrie er bij gezet en hebben heerlijk met zijn 3en gestaan tot ik verhuisde en mijn paard meenam.
Ligt denk ik heel erg aan het karakter. Hangt de merrie ook aan de ruin of valt dat mee. Ik zou eerst de ruinen samen zetten en dan later de merrie erbij als de merrie niet hangt aan de ruin.