Dan kan ik een beetje gaan inventariseren wat zoiets gaat kosten en waar ik dan het beste heen kan gaan.

[edit] titel even aangepast [/edit]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tigger schreef:Ik heb de vel (die schijnt langer mooi te blijven(?)), dus niet alleen het wol. Dezelfde die jij bedoeld, alleen kussens en kamer.
Deze kostte mij 83 euro, ik heb de Christ.
 . Ik vind het een erg fijn ding, helaas is hij net iets te klein voor mijn nieuwe zadel, maargoed, dan maar voor het oog wat minder
 . Ik vind het een erg fijn ding, helaas is hij net iets te klein voor mijn nieuwe zadel, maargoed, dan maar voor het oog wat minder  .
 .                                                         

). Ik heb op de hengstenkeuring alle bontjes in handen gehad en ben erg blij met mijn bontje, mooie kwaliteit, dikke, stevige wol, mooi gekleurd, alles gewoon goed afgewerkt. Kreeg er ook een flesje speciaal spul bij voor het wassen
). Ik heb op de hengstenkeuring alle bontjes in handen gehad en ben erg blij met mijn bontje, mooie kwaliteit, dikke, stevige wol, mooi gekleurd, alles gewoon goed afgewerkt. Kreeg er ook een flesje speciaal spul bij voor het wassen  .
.

Ann schreef:Bij www.thegallop.nl heb je een Mattes sjabrak voor 100 euro, is niet zo dik als de Christ van 150 euro maar bevalt mij prima