Ik ben toch eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het met mijn vroegere pony Casper gaat, en natuurlijk heb ik helemaal geen gegevens meer van de mensen die hem gekocht hebben.
Het is een Welsh ruin van de hengst Pionier's Casper, zijn moeder is Demona. Geboren in 1992, dus wordt dit jaar 12 jaar. Hij is ongever 1.45 m, dus een D-pony.
Vooral zijn kleur moet wel opvallen, hij is namelijk een Schimmel, maar dan vrij donker met vooral in de winter veel bruin (zie foto's), maar waarschijnlijk zal zijn kleur nu wel veel lichter zijn geworden.
Ik heb hem in januari/februari 1997 verkocht aan een meisje van een jaar of 12, die volgens mij uit Overijssel kwam. Ik weet natuurlijk niet of hij inmiddels alweer is doorverkocht.
Ik weet natuurlijk niet wat voor niveau hij nu loopt, maar ik heb er M dressuur en L springen mee gereden en volgens het laatste bericht van de nieuwe eigenaars reden zij er L mee.
Ik zou het heel erg leuk vinden om iemand te vinden die wat over deze pony weet, en eventueel nog eens bij hem langsgaan ofzo
Je weet maar nooit, wie weet is hij nu in het bezit van een medebokker....
Hier een paar foto's (beide een beetje scheef maar heb geen betere
)

Alvast bedankt
Maar het ponietje op de foto ken ik niet.
)