Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marsu schreef:Onze staleigenaar heeft een mestzuiger van http://www.biozuiger.nl/producten.html
ponyparadijs schreef:Waar ik werk worden de weides gemest met de bezembak voor de shovel.
Dat werkt met kort gras heel goed.
Of het ook met langer gras werkt weet ik niet
meggiemeg schreef:Nu zie ik in de filmpjes de omstandigheden van een droge zandpaddock en weide maar hoe zit het als het nat is? Dan is de ondergrond meer omgewoeld en niet zo mooi effen als dat je hebt bij een droge periode.
Rex_Rolfo schreef:Poepscheppenny inhuren. Kan die mooi elke dag na school een poosje op stal rondhangen en wat bijverdienen ook. Misschien niet de meest betrouwbare oplossing maar vraagt geen investering, je hoeft er niet op te gaan zitten (beter van niet zelfs), milieuvriendelijk en je betaalt alleen bij gebruik. Ideaal
Rex_Rolfo schreef:Poepscheppenny inhuren. Kan die mooi elke dag na school een poosje op stal rondhangen en wat bijverdienen ook. Misschien niet de meest betrouwbare oplossing maar vraagt geen investering, je hoeft er niet op te gaan zitten (beter van niet zelfs), milieuvriendelijk en je betaalt alleen bij gebruik. Ideaal