Hoi ik wil mijn vliegendeken uitwassen want er zitten allemaal poep vlekken op (dat krijg je als je een paard hebt die graag in de poep rolt ) kan ik dat gewoon met paarden shampoo doen want ik ben bang als ik met wasmiddel het doe dat hij allemaal bultjes (uitslag) krijgt
Mijn paard reageert ook altijd gevoelig op wasmiddel, krijgt buitjes op de rug. Ik gebruik nu Neutral voor dekjes en (niet waterdichte) dekens , en voor outdoor dekens de Rambo wash. Sinds dien geen last meer.
Neutral idd. Of tegenwoordig heb je van de huismerken van de Jumbo en Appie Heijn ook parfumvrije wasmiddelen, die net zo goed zijn als neutral. Daar was ik ook mn dekjes en vliegendekens mee
Chapeau2002
Geplaatst: 01-09-19 21:31
En zorgen dat je het wasmiddel goed uitspoelt. Omdat het een vliegendeken is (en geen regendeken met waterafstotende laag) kun je hem eventueel op het laatst naspoelen met water met scheut azijn erin.
Anoniem
Geplaatst: 01-09-19 21:53
Yvank_ schreef:
Waarom zou die uitslag krijgen? Ik was alles met wasmiddel. Als je shampoo doet dan kan je dweilen.. Dat schuimt de machine uit.