Huidige situatie

Het gele stuk is dus de kale wei die ik als paddock gebruik (afmetingen plusminus 34 bij 28 meter) met het rode hun schuilstallen.
De groene stippellijn is een vast hekwerk. Dat stuk zou ik er graag bij trekken (ongeveer 34 bij 18).
Het bruine stuk is 112 meter lang en op het smalste stuk is het 22 meter.
Aandachtspunten:
- Het stuk met de bruine stippellijn daar lopen nu schapen en het stuk wordt gemaaid met een traktor. Hier zou ik dus hooguit een track kunnen uitzetten voor de winter die ik in het voorjaar weg haal, dus met prikpalen.
- Helaas is het op dit hele stuk niet toegestaan om iets aan de bodemstructuur te veranderen. Met andere woorden, afgraven mag niet.
- Het stuk tussen de groene stippellijn en de weg houd ik bij met een bosmaaier en een zitmaaier. Hier moet ik dus goed mee uit de voeten kunnen ivm maaien en slepen.
- Het weiland is niet van mij, dus ik wil er niet mega veel geld in stoppen voor het geval we er ooit weg moeten. Dingen die mee te nemen zijn hebben dan voorkeur.
- Ik wil de graag wat verder van het hek afhebben aan de straatkant ivm mensen die geen verboden te voeren bordjes kunnen lezen.
Ik zit zelf aan een heuveltje te denken en nog wat extra plekken met hooifeeders en mss wat boomstammen.