Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
La_Lune schreef:Ik denk dat het fijn is als aanvulling, mocht je ook een buitenbak hebben. Dan kan je met slecht weer in de binnenbak nog longeren, grondwerken of een training in stap doen. Als het óf een kleine binnenbak óf een normale buitenbak is, dan zou ik voor een buitenbak gaan.
yarkayunda schreef:La_Lune schreef:Ik denk dat het fijn is als aanvulling, mocht je ook een buitenbak hebben. Dan kan je met slecht weer in de binnenbak nog longeren, grondwerken of een training in stap doen. Als het óf een kleine binnenbak óf een normale buitenbak is, dan zou ik voor een buitenbak gaan.
Ja daar is het eigenlijk ook voor bedoeld. We hebben een grote buitenbak maar die gelijk nat als het geregend heeft.
LaDonna75 schreef:De manege waar ik ooit heb leren paardrijden had een binnenmanege met die afmetingen en dat reed prima. Natuurlijk is groter fijner, maar als je deze ruimte hebt en het kan, zou ik het zeker doen. En inderdaad, je kunt het een keer in je buitenbak uitzetten en uitproberen hoe het is.