Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:De aanhangernetten zit hier snel een gat in en das gevaarlijk ook nog, vind ik niet stevig.
Ik had eerst de gewone hooinetten, die zijn wel stevig, die zijn echt nylon, maar het vullen is een ellende.
Nu heb ik deze, maat large die is nog heel maar ik heb hem nog maar een paar weken dus ik weet niet hoe snel het kapot gaat.
[ [url=m/BaPTbb.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.agradi.nl/harrys-horse-slow ... rEQAvD_BwE
BarbaLala schreef:Als je een slowfeeder model wil kun je het beste naar de Action gaan en een aanhangernet kopen. Kost 6 of 7 euro.
Elastiek haal je er uit.
Het net vouw je 1x dubbel.
Je vlecht 2 open kanten dicht met touw.
Klikt op de hoeken een paar karabijnhaken oid zodat je het makkelijk ergens aan kunt bevestigen en je bent klaar.
Past voor 12 tot 24 uur ruwvoer in.
En het doet niet onder voor die van paardenmerken, is echt marketing wat je betaalt 9 van de 10 keer.
capopjekop schreef:BarbaLala schreef:Als je een slowfeeder model wil kun je het beste naar de Action gaan en een aanhangernet kopen. Kost 6 of 7 euro.
Elastiek haal je er uit.
Het net vouw je 1x dubbel.
Je vlecht 2 open kanten dicht met touw.
Klikt op de hoeken een paar karabijnhaken oid zodat je het makkelijk ergens aan kunt bevestigen en je bent klaar.
Past voor 12 tot 24 uur ruwvoer in.
En het doet niet onder voor die van paardenmerken, is echt marketing wat je betaalt 9 van de 10 keer.
Ik merk echt wel verschil. Ik heb een net van heunetz.de gekocht. Dat is nu wat kapot aan het gaan maar dat ding heb ik al meer dan 10 jaar hangen. Die hooinetten van de action hebben na een paar maanden al gaten.