Geen schaduw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lobkevdm

Geen schaduw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-19 09:31

Bedankt voor de vele reacties op mijn forum ‘paarden dag en nacht buiten’, ik ben al wat meer gerust gesteld! Nog een probleem dat ik vergat te vermelden is dat ik helaas geen schuilstal ter beschikking heb voor ze, schaduw is er ook enorm weinig, echt een open weide dus.. vermits dat het bij ons vanaf maandag vooral hoge temperaturen worden (33-38) moet ik dus echt wel iets verzinnen... weet iemand alternatieven? ik was al aan het denken om mijn hindernissen te gebruiken om zo een 'tentje' te maken

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 09:35

Hier om de hoek hebben mensen wel eens een grote parasol neergezet. De paarden stonden daar ook echt onder. Al pasten ze er niet helemaal onder, het was beter dan niets.

Bij de Decathlon heb je van die grote "partytenten" zonder zijkanten. Misschien is dat iets als je het goed en hoog genoeg bevestigt? Die zijn wel een stuk groter dan een parasol.

DubbelFun

Re: Geen schaduw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 09:44

4 stuks 3 mtr lange palen de grond in rammen en een stuk winddoek als dak en een zijwand spannen.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 09:48

Bij in ons op stal hadden ze vorig jaar pilaren en muren gemaakt van balen voordroog. Deze gaven de paarden schaduw waar de natuur daar niet voor zorgde.

Afbeelding

Niet heel charmant maar wel effectief. Deze foto is ‘s avonds gemaakt waardoor de schaduw niet goed zichtbaar is.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Geen schaduw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 09:57

Aangezien deze vraag ook in het andere topic besproken kan worden aangezien het met hetzelfde onderwerp te maken heeft plaats ik hier een slotje.