Ik heb goed nieuws
!!We hebben de eigenaar zelf opgebeld, en binnen 2 weken komt de hoefsmid. De eigenaar belt bij mij thuis op, wanneer de datum is zodat we er ook bij kunnen zijn.
En nog een tweede punt. De boer gaat een stuk in de wei afzetten, zodat we daar fijn kunnen longeren en rijden, een soort bak dus. Het is een super duper
groote wei, dus plaats zat. Dit hadden we vanmiddag aan hem gevraagt.En dan ook nog een derde punt. We hebben alle hoofdstellen mee naar huis genomen en we gaan het grondig schoonmaken en vetten, ook doen we het zadel. We wassen alle dekjes nog een keer uit, en de single, en ook de longeerlijn, en de longeer touwen. Maar nog 1 ding, waar kunnen we de teugels het beste mee schoonmaken? Gewoon in warm water zetten en dan laten weken?
Ohja voor de mensen die niet weten waar dit over gaat, dit gaat over baister en trees, onder het kopje: Probleempjes met mijn ponytjes, en dit staat onder vraag maar raak.
groetjes aniek.
Ps graag reactie wat jullie hiervan vinden, van wat we nu eindelijk (wat al veel eerder had moeten worden gebeurd) hebben ondernomen en voor elkaar hebben gekregen.
, het zadel doen wij altijd invetten. maarja, het zet echt door en ik vind dat michelle en ik goed bezig zijn, hebben jullie eigenlijk het topic van *baister* gelezen, onder vraag maar raak: probleempjes met mijn ponytjes...