220 euro voor stal duur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:52

loontje schreef:
Voor deze regio=haaglanden/westland is het wel een normale prijs alleen dan wel inclusief dan.Dus ook mesten ed.
De goedkoopste stal die ik ken hier in de regio is poot en daar betaald je voor een kale box €70,- de meeste stallen beginnen met een kale box al boxen de €125,- hier en inclusief meestal rond de €200,-


Bij ons op stal is de goedkoopste box(een buitenbox) 125 euro, met drie keer voeren van hooi of kuilgras, weidegang (24/7), gebruik nieuwe zadelkast, buitenbakken (verlicht) en het drinken van thee , koffie of soep in onze kantine is gratis en het stallen van een trailer of karretje. Dit is dus bij de prijs inbegrepen.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:55

KellyenXena"]
[quote="loontje schreef:
Voor deze regio=haaglanden/westland is het wel een normale prijs alleen dan wel inclusief dan.Dus ook mesten ed.
De goedkoopste stal die ik ken hier in de regio is poot en daar betaald je voor een kale box €70,- de meeste stallen beginnen met een kale box al boxen de €125,- hier en inclusief meestal rond de €200,-


Jezus wat een prijzen zeg!
Ik sta voor 100 euro inclusief...Dan wel geen buiten of binnenbak,maar volop weidegang en prima verzorging..Je kunt het zo gek niet bedenken of het word voor je gedaan..
[/quote]

bij ons op stal betaal je voor een kale box 125 euro!
en vol pension is 220 euro bij ons op stal.
we hebben binnen en buitenbak,en komt nu nog tweede buitenbak bij.
en solarium en wasplaatsen enzo,en hele jaar weidegang gratis,wel fijn en best luxe Lachen

maar een stal verderop die hebben ook gewoon een binnenbak en buitenbak en dan een stapmolen en daar betaal je vol pension voor een paard 270 euro.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 22:30

het is een stal van 2 bij 5
met een buitenbak (die niet onderwater staat, nou en dat is een wonder ) een weiland, ik geloof dat er gevoerd wordt.
mesten moet je zelf doen.

ik denk/weet eigenlijk wel zeker dat ik dit te duur vind. Maar als je ziet waar ze kan staan, is het wel weer mooi.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:05

Ik geloof dat ik maar eens moet gaan verhuizen,betaal hier voor mijn paard 342 euro!
Nu moet ik wel zeggen een superlokatie met nette stallen binnen en buitenbak,paddocks en zomers een dagdeel weidegang!
Maar toch....eerlijk gezegt een hoop geld met de prijzen die ik hier voorbij zie komen!
Dus 220 euro vind ik niet duur!
Groetjes Lundi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:05

wou net zeggen denk dat ik maar naar friesland ga emgeren (uuhm het is toch friesLAND en ik woon nu in 't recht (ut recht) dus in principe ga ik naar een ander land Gaaaap)

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:23

denk niet dat dat veel is nee... alsd e bak enzo goed is.. en ja voor goede uitrijmogelijkheden mag je soms ook best wat betalen...

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:37

Ja ik vind het duur ik sta voor nog geen 100 euro en daar zit alles bij dus goeie verzorging, eten, weiland, bak, enzo!!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:50

zuid holland is gewoon veel te duur.. ikbetaal ook ruim 300 euro..
als voeren en stro e.d er gewoon bij zit dan ist nie duur.. maar als je dat ngo zelf aan moe schaffen vind ik het wel prijzig

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:07

Bij ons op de manege Tong uitsteken kost het ook 220 voor een pony dan Lachen
Wordt wel gevoert en gemest ,Hele jaar weidengang,Buitenboxen 3x3 ,20x60 dacht ik buiten bak en een binnen bak Lachen.
Ik vind het niet echt duur zeker voor als je andere prijzen in de buurt ziet

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:31

Het lijkt mij wel een redelijke prijs

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:02

Jemig wat een geld! Ik betaal in de winter 156 all in en in de zomer 80 euro! Vind dit dus een kapitaal!

mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:55

Ik betaal 120 euro en daar zit alleen kuil bij en weidegang het hele jaar door. dat is noord-holland. Sta wel naast een grote binnenbak (manege) maar daar moet je weer apart voor betalen als je daar gebruik van wil maken. wel goede uitrij mogelijkheid.
Zaagsel is wel aanwezig maar moet je nog wel apart betalen. Of je kan voor vlas kiezen.

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:02

Ik vind het ook niet duur. De meeste stallen zitten wel tegen de 225 euro en dan zit het uitmesten er vaak nog niet bij...

Ik betaal voor de opfokstal in Zuid-Holland zelfs al 162,50 exclusief ontwormen, bekappen, kan je nagaan!!

Virginie

Berichten: 398
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Brugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:55

bij ons in de manege is het ook 220
inclusief: mesten,lessen,voer (dat is 's morgens een emmer voor de helft gevuld met heel veel krachtvoer en de andere helft gevuld met een soort plakkerig zoet ding. En 's avonds dezelfde portie.)
de afmetingen weet ik niet maar allesinds groot genoeg.Er is plaats genoeg om deftig te rollen.5 grote weides,een buitenbak,binnenbak
in de zomer kan je ze (gratis) afspuiten

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:12

Mijn paard staat in een kudde van ongeveer 20 paarden en ponies, die in de winter in een grote uitloopstal met grote paddock staat. Ik betaal 220,- per maand. Dit is inclusief kuil en biks en gebruik van de (buiten)bak en longeerbak. In de zomer staat 't peerd dag en nacht in de wei. Helaas maakt het de boer niets uit of het zomer of winter is, ik betaal het hele jaar door 220,-. De uitloopstal wordt om de zoveel tijd opgestrooid met nieuw stro, maar helaas niet echt helemaal uitgemest. "t is dus een soort potstal. De mensen met een eigen box betalen 300,- per maand.
"t is veel geld, maar volgens mij niet meer dan stalling elders in de buurt en bovendien is het een paradijs waar ons paard staat. Zo aan bossen en duinen! OK dan!. Toen mijn paard nog in zijn ouderlijk huis in Drenthe stond betaalde ik in de winter 175 gulden en in de zomer 125 gulden Dat scheelt wel effe!! Scheve mond

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:16

FlairS schreef:
Ook voor Noord Holland is dit een heel normale prijs.


Ik betaal hier in Noord holland een stuk minder !!
Ik vind het echt te duur
Bij ons in de buurt heb je voor die prijs een binnenbak, buitenbak en sta je vol pension.

gerdien

Berichten: 75
Geregistreerd: 09-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:21

ik moet zeggen dat ik het wel heel veel vind. Wij betalen per maand € 50,-
Daar zit een ruime mooie stal bij, bak en een weide. (verschillende weides). wel moeten we voer en zaagsel zelf betalen, maar toch. als ik hoor hoeveel jullie moeten betalen Scheve mond
Ik ben wel blij dat we hier staan!!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:38

Jeey wat betalen jullie veel zeg!!! vooral 300 euro voor een stal is errug veel!!!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:15

Voor Gooise begrippen... een koopje!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:41

vind het niet duur voor Z-H. Wil verhuizen naar een andere provincie als ik sommige prijzen hoor.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:49

Wat zit er allemaal bij in?
Ik vind het niet echt duur mits alles er bij zit. Hier in de omgeving is het gewoon prijzig. Mensen die reageren dat het erg veel geld is komen ook voornamelijk uit andere plaatsen dan omg. Maassluis zie ik Lachen

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:32

LuvdaTossa"]
[quote="Apple schreef:
Voor Zuid-Holland is dat idd een normale prijs Lachen.



Pfieuw Bloos! Ik vind het errug veel! Kan je hier in Friesland wel twee paarden voor stallen Bloos! Echt niet normaal meer!
[/quote]

hmmz dan wil ik weten waar Knipoog

haha bij ons in leeuwarden betaal je € 250,- voor een stal van 4 bij 3 geloof ik... 2 binnenbakken een overdekte buiten bak en een buitenbak ...
voeren mesten alles in begrepen ....
geen goede uitrijmogelijkheden omdat het midden in leeuwarden in maar weidegang zit er ook bij in ...
al hoewel het leeuwarder bos (lees: leeuwarder onkruid) niet ver rijden is 10 min.

maar ja de prijzen liggen overal anders...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:26

elady schreef:
het is een stal van 2 bij 5
met een buitenbak (die niet onderwater staat, nou en dat is een wonder ) een weiland, ik geloof dat er gevoerd wordt.
mesten moet je zelf doen.

ik denk/weet eigenlijk wel zeker dat ik dit te duur vind. Maar als je ziet waar ze kan staan, is het wel weer mooi.


Is het inclusief bix/hooi/stro?
Voeren ze voor je?
Moet je je paard zelf buiten zetten?
Kan je paard in de winter ook naar buiten?
Bij welke plaats ligt die stal?

220 euro is redelijk aan de prijs ja, maar onder de 200 euro kom je hier in de buurt amper.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:51

elady schreef:
het is een stal van 2 bij 5
met een buitenbak (die niet onderwater staat, nou en dat is een wonder ) een weiland, ik geloof dat er gevoerd wordt.
mesten moet je zelf doen.

ik denk/weet eigenlijk wel zeker dat ik dit te duur vind. Maar als je ziet waar ze kan staan, is het wel weer mooi.

Ik vind het voor deze accomodatie erg duur is.
Het kan wel mooi zijn, maar 2 x 5 vind ik geweldig klein. Ik heb liever 3 x 3, is dan wel een vierkantemeter minder, maar ik ben erg bang dat een paard bij 2 x 5 erg snel vastligt als het gaat rollen in stal.

Zelf mesten voor dat geld??? Betaal 20 euro meer en je hebt er nog een losgooibakken, een stapmolen, kantine en 2 x per week mesten, 5 x per week opstrooien bij.

Larysse

Berichten: 322
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:07

Bij ons stal van 2,5 bij 3, zuid holland, voer inclusief = € 265,--
Mesten moet je zelf doen. Stal 3 bij 3 = € 310,--
(losgooibak,molen,weiland,rijhallen mag je onberperkt gebruiken)