Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RHV schreef:SinneJ schreef:Als het de geur is, doet ze het dan ook als je de dop eraf draait en met spons op haar dept?
Ja, dat is het vervelende.
RHV schreef:Goed idee! Ik ga het proberen. Ze vind water namelijk ook eng, het is gewoon echt die spray/spuit. Nu ze dus die geur ruikt denkt ze dat er gespoten wordt. Ik hoop dat het werkt, heel erg bedankt!
alysha92 schreef:Oh got super herkenbaar
Mijn shet ruin heeft dit ook. Alles wat met sprayen te maken heeft is eng...
Net zoals de tuinslang..
Kan inmiddels wel zijn voeten aad spuiten maar als het aan hem ligt hoeft het niet perse
Qua spray kan ik de antiklit wel redelijk handhaven maar de geur van de vliegen spray is nog steeds bijna geen doen.
Wat je misschien kan proberen is laag/klein benaderen, eerst alleen de voetjes/onderbenen doen bijvoorbeeld. En alles heel rustig en beheerst doen.
En niet vast zetten maar gewoon touw vast houden zodat je wat mee kan draaien zeg maar
En anders ipv spray sweet itch kopen en dat smeren in de manen tegen jeuk enzo.
RHV schreef:alysha92 schreef:Oh got super herkenbaar
Mijn shet ruin heeft dit ook. Alles wat met sprayen te maken heeft is eng...
Net zoals de tuinslang..
Kan inmiddels wel zijn voeten aad spuiten maar als het aan hem ligt hoeft het niet perse
Qua spray kan ik de antiklit wel redelijk handhaven maar de geur van de vliegen spray is nog steeds bijna geen doen.
Wat je misschien kan proberen is laag/klein benaderen, eerst alleen de voetjes/onderbenen doen bijvoorbeeld. En alles heel rustig en beheerst doen.
En niet vast zetten maar gewoon touw vast houden zodat je wat mee kan draaien zeg maar
En anders ipv spray sweet itch kopen en dat smeren in de manen tegen jeuk enzo.
Ja idd. Zelf vasthouden is denk ik geen optie. Ze is inmiddels 7 jaar en heeft niet de beste opvoeding gehad. Ze is ontzettend sterk, ik kan nauwelijks normaal met haar lopen. Ze trekt & ze trekt. Ik kan boos worden wat ik wil maar ze blijft trekken. Tja, merries.