Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar ga die richting maar weinig op.
en neem je eigen water mee.
Want de kraan word regelmatig afgesloten. De paarden zijn veelal afkomstig van de slacht, dus als ze maar goedkoop zijn en een half jaartje mee gaan is het oke, alles wat langer is is meegnomen. Heel vroeger toen ik er kwam was het net een manege geworden, met 10 manege paardjes en pony,s TOEN was alles nogwel oke maar de nu, ik zou voor geen goud mijn paard daar neeer zetten.
Ik snap trouwens niet dat er niets gedaan aan kan worden, na mij idee had het 15 jaar geleden al moeten sluiten. Maar dit is geheel mijn mening. En ik kan nog wel even zo doorgaan, heb helaas geen positief nieuws erover te melden. xcynthiax schreef:ja, het is inderdaad manege waalzicht, en wat voor bakken hebben ze daar dan? kan je ook in een binnenbak losrijden ja tog? dat het een zooitje is op die manege maakt me niet zoveel uit, ten eerste heb ik er zelf geen last van en waar ik nu sta is het ook niet bepaald netjes
maar dat is de hoeveel troep die in de bak gegooit word. O laat ik maar stoppen over Waalzicht want ik kan me er zo over opwinden
) op zaterdag. T was daar idd een zooitje en zo te lezen is het nog niks veranderd
. Hebben de bakkertjes het nog in beheer of hebben die al de pijp aan maarten gegeven?
en heb geprobeerd de paarden te sparen zodat ze langer meekonden, of het gewaardeerd werd????Dandy schreef:mmm, neem ook je eigen eten en drinken maar mee...
het is lang geleden dat ik er geweest ben maar de kantine vond ik ook niet al te fris.
Marcella schreef:Heb je soms 15 februari wedstrijd had me ook opgegeven, maar mijn vader wou niet meer dan 1 keer per maand rijden. Dus heb het al begin januari weer afgemeld. Aangezien ik dan liever naar Papendrecht ging (is nog dichterbij ook). Heb wel 7 maart wedstrijd bij Ridderkerk Reyerbos (en nu hopen dat hij minder dwars is).
Staan trouwens nog een paar bokkers! miesie"]
[quote="Marcella schreef:Heb je soms 15 februari wedstrijd had me ook opgegeven, maar mijn vader wou niet meer dan 1 keer per maand rijden. Dus heb het al begin januari weer afgemeld. Aangezien ik dan liever naar Papendrecht ging (is nog dichterbij ook). Heb wel 7 maart wedstrijd bij Ridderkerk Reyerbos (en nu hopen dat hij minder dwars is).
Staan trouwens nog een paar bokkers!