Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Ik heb die van cheepoo net binnen, was een beetje verbaasd dat het een harrys horse masker was gezien dat niet op de site vermeld staat maar dat terzijde. Maat mini is blijkbaar niet maat mini maar XS dus shet![]()
Alles op het kortst (En achter de oren echt het schuifje midden tussen de oren) en ik hoop dat ze hem net niet af geschuurd gaat krijgen en geen last krijgt omdat hij zo kort staat. Zometeen even een extra check.
[ [url=m/rngJe7.jpg]Afbeelding[/url] ]
SumSum schreef:Azmay schreef:Ik heb die van cheepoo net binnen, was een beetje verbaasd dat het een harrys horse masker was gezien dat niet op de site vermeld staat maar dat terzijde. Maat mini is blijkbaar niet maat mini maar XS dus shet![]()
Alles op het kortst (En achter de oren echt het schuifje midden tussen de oren) en ik hoop dat ze hem net niet af geschuurd gaat krijgen en geen last krijgt omdat hij zo kort staat. Zometeen even een extra check.
[ [url=m/rngJe7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet op het oog wel goed uit! Vrije neusgaten en mooie pasvorm.
Blue_Eyes schreef:Hou de tanden van je paard in de gaten met de greenguard! Deze is erg stevig, waardoor soms de voortanden ineens heel snel gaan afslijten.