Wat staat er bij jou op de stalmuur? Ideeën gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zidore

Wat staat er bij jou op de stalmuur? Ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 22:46

Pepfer

Re: Wat staat er bij jou op de stalmuur? Ideeën gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:11

Misschien iets van een landschap?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:57

Wij hadden vroeger een paardenschilderij op de op lege achtermuur.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 14:01

Mijn paard heeft het zelf beschilderd O:) :')

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 22:26

Pepfer schreef:
Misschien iets van een landschap?

Ja ook mooi! Tropisch strand leek ons ook wel wat (vooral in de barre wintermaanden :D )

Suzanne F. schreef:
Wij hadden vroeger een paardenschilderij op de op lege achtermuur.

Lijkt me ook leuk! Heb je een voorbeeld of patroon? We hebben een beamer dus projecteren kan. We dachten ook aan een leuk behang of iets dergelijks..

Billy schreef:
Mijn paard heeft het zelf beschilderd O:) :')
gatver :P dat doet de onze gelukkig niet, maar wel excuus om te schilderen :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 22:29

Niets , beest kan veel maar lezen?? Grapje, ziet er wel leuk uit maar hou meer van gewone strakke wanden zonder tekeningen oid .

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 22:34

Haha nee lezen kunnen ze niet. We hebben eerder in iedere stal de namen op de muur gehad met van die sierlijke letters, was heel leuk en we kregen er leuke reacties op... gewone muur is ook maar zo gewoon... ieder zijn ding natuurlijk.. nu willen we iets anders, hoeft niet groot of iets dergelijks, stal is wel 5x6 dus ruim zat :)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 23:13

Ik weet niet wat jullie budget is en of jullie zelf aan het schilderen gaan? Vandaag de dag is het erg makkelijk om aan plaatmateriaal voor buitengebruik te komen (kan dus tegen een stootje, al zal een flinke schop weinig ander effect hebben dan een flinke schop tegen een stenen muur) en kan je ook (digitale) artiesten vragen voor een enkel ontwerp. Wellicht is het een optie om iemand iets te laten ontwerpen en af te laten drukken?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 07:17

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:20

Ik heb een hele tijd een Marlboro plaat op de stalmuur gehad, zo'n grote poster met een kudde wilde paarden én rokende cowboy.De plaat was rechthoekig en een meter 70 cm breed bij 2 meter lang of zo Deze plaat was op plastic gedrukt dus prima te gebruiken. Zelf vond ik het heel leuk om zo'n achtergrond in de stal te hebben hangen met met reiner/cowhorse....

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:34

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 21:16

Xyris schreef:
Ik weet niet wat jullie budget is en of jullie zelf aan het schilderen gaan? Vandaag de dag is het erg makkelijk om aan plaatmateriaal voor buitengebruik te komen (kan dus tegen een stootje, al zal een flinke schop weinig ander effect hebben dan een flinke schop tegen een stenen muur) en kan je ook (digitale) artiesten vragen voor een enkel ontwerp. Wellicht is het een optie om iemand iets te laten ontwerpen en af te laten drukken?

We hebben laatst een mooie fotoshoot gehad met de paardjes dus dat is wel een leuk idee inderdaad, waar kan je dit laten doen?

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 21:17

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 00:29

Zidore schreef:
Xyris schreef:

We hebben laatst een mooie fotoshoot gehad met de paardjes dus dat is wel een leuk idee inderdaad, waar kan je dit laten doen?

http://www.drukwerkdeal.nl als de foto's klaar zijn voor gebruik (wat ik wel aanneem).
Even kijken bij buitenreclame.

Zo niet, dan kan het via mij ;). Ik zou dan voor Dibond of trespa gaan, dat zijn de enige twee die een lomp paard kunnen overleven (trap geeft wel gegarandeerd deuken, maarja, waarin niet), ik denk dat trespa het veiligste is, Dibond heeft aan de voor- en achterkant namelijk een metalen plaat waar op gedrukt wordt. Als je paard eens iets geks doet is de kans op doorgesneden pezen net wat groter.

Persoonlijk vind ik het allejezus duur op groot formaat, maar ik denk dat als je een schilderwerk laat maken dat je ook een flinke duit kwijt bent. Daarnaast kan je aanzienlijk besparen als je de platen zelf ophaalt ipv op laat sturen. Je zou bijvoorbeeld ook de muur kunnen schilderen in een effen kleur en dan het ontwerp, of logo, of het creatieve deel laten afdrukken als het ontwerp dat toelaat. Voordeel is wel dat het goed schoon te houden en te maken is en je kan het altijd verplaatsen als je zou willen.