Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjoleinft schreef:Vanaf vrijdag word het minder koud ook in de nachten, dus de kans word minder groot op hoefbevangenheid.
Geef ze voldoende beweging zodat ze de afvalstoffen kwijt kunnen.
Verder zou ik zo snel mogelijk op zoek gaan naar een andere stal.
MikaDavina schreef:marjoleinft schreef:Vanaf vrijdag word het minder koud ook in de nachten, dus de kans word minder groot op hoefbevangenheid.
Opzich is het een fijne stal, goede rijbak erbij. Alleen vanaf 1 april gaan alle paarden 24 uur per dag op het land tot 1 oktober.
Andere stal is hier bijna niet te vinden, en zeker niet voor mij met het OV.
pien_2010 schreef:Dit is afhankelijk van het soort paarden dat je hebt. Heb je een merens, haflinger, tinker, lusitano of ander sober paard, dan zou ik het nooit doen. Dat gaat gewoon fout, dat is zeker. Maar KWPN-ers kunnen vaak wel wat meer voeding hebben. Dan zou je het kunnen overwegen door ergens proberen op te bouwen voordat je over gaat.
MikaDavina schreef:marjoleinft schreef:Vanaf vrijdag word het minder koud ook in de nachten, dus de kans word minder groot op hoefbevangenheid.
Opzich is het een fijne stal, goede rijbak erbij. Alleen vanaf 1 april gaan alle paarden 24 uur per dag op het land tot 1 oktober.
Andere stal is hier bijna niet te vinden, en zeker niet voor mij met het OV.