Ik wil wat meer gaan loswerken met mijn merrie maar daarvoor moet ik een hoek van de bak afzetten. Met mijn oude paard deed ik dit heel vaak en vond ik dit een fijne manier van trainen. Inmiddels heb ik veel minder tijd en vind ik het afzetten met prikpaaltjes en rood wit lint zon gedoe. Altijd zit alles in de knoop en altijd is het net te kort en ook nog veel werk om op te zetten en weer op te ruimen. Het kost allemaal zo veel tijd en als je dan nog niet het perfecte rondje hebt gemaakt dan vindt mijn merrie dat ze niet verder kan
slim hoor
Ik ben op zoek naar een makkelijke en snelle oplossing. bijvoorbeeld een vierkant stuk van 18x18 (merrie 1.68 en gevoelig voor druk/energie) afzetten met stroomkoord maar zonder stroom erop. Alleen mocht ze eroverheen/doorheen gaan wil ik wel iets hebben dat snel en makkelijk knapt. Zal niet de eerste keer zijn dat ze een wond oploopt doordat ze door de stroomdraad is gevlogen
Nu weet ik dat er elastisch stroomkoord bestaat. Lijkt me ergens ook wel wat maar is behoorlijk aan de prijs.
Witte prikpaaltjes hebben we genoeg op stal, de rest moet ik kopen.
Wie o wie heeft een snelle en makkelijke oplossing? en wat heb ik nodig?