Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DatBenIkNou schreef:Dayanara schreef:Voor wat jij zoekt zul je rond de e300 zitten helemaal als je richting de manege gaat. Omg Loonse en Drunense duinen is gewoon duur
Ik betaal nu over de 400€ daarvoor in de randstad. Dus duur is relatief natuurlijk. Dankjewel voor jullie reacties!
_Wen_ schreef:Ik sta volpension vlakbij Loonse & Drunense duinen (met alleen buitenbak) voor 325.
Paarden staan hele dag buiten (weide of paddock).
Ik kom ook uit de randstad en had het eigenlijk nog goedkoper verwacht. Echter lijkt volpension hier de norm, dus wel waar voor je geld. In Utrecht moest ik nog mesten/ binnen zetten ed.
En de duinen!! Je wilt nooit meer naar de randstad.
_Wen_ schreef:Het bevalt heel goed.
Nu komt mijn vriend hier vandaan, dus mijn verhuizing ging heel geleidelijk. Hij had al een huis, ik kwam er na afstuderen bijwonen. Mijn werk is te doen qua reistijd.
Wat paard betreft vind ik het een vooruitgang!
DatBenIkNou schreef:_Wen_ schreef:Het bevalt heel goed.
Nu komt mijn vriend hier vandaan, dus mijn verhuizing ging heel geleidelijk. Hij had al een huis, ik kwam er na afstuderen bijwonen. Mijn werk is te doen qua reistijd.
Wat paard betreft vind ik het een vooruitgang!
Qua paarden en honden lijkt het mij heerlijk wonen daar idd.
Tango1979
Ja volgend mij is daar wel ontzettend veel. Behalve dan stallen met binnenbakken volgens mij?