bbd_lh schreef:Prima oplossingen die containers! Ik denk dat het in de zomer wel meevalt met de warmte aangezien ze er alleen snachts in staan. Als het koud is maar gewoon een deken op lijkt me. Ik zie het hier in de omgeving ook best veel dat mensen dat hebben
Ook voor grotere paarden?
DubbelDun schreef:Mijn 'tent' heeft een poortdeel wat altijd open staat, maar áls ik ze op wil sluiten pak ik het deel beet en zet het voor de ingang. In dat paneel zit een draaideur waar het paard dan door naar buiten kan.
[
Afbeelding ]
Dank voor de foto
Kan het dan ook voor twee paarden apart of staan ze dan bij elkaar?
_yvonne schreef:Voor paarden zijn ze echt te klein, ik heb er kleine D-pony's in gehad, Ik woon bij je in de buurt. je mag wel een keer komen kijken bij mijn containerstal.
edit: volgens mij ben je zelfs mijn buurvrouw

Oh echt? Wat toevallig. Ik kom graag een keertje kijken (en kennismaken). Ik stuur je even een pb.
superpony schreef:Die van ons hebben container stal gehad om in en uit te lopen. Die van ons zijn niet groot 95cm tm 1.50m. Het stond vrij beschut bij bomen, dus dat scheelde enorm en een goede afdak erop. Maar de condens was vreselijk. Het zat al vol schimmel voor we hem schoonmaakte, maar we wisten daarna waar dat dus vandaan kwam. En die van ons stonden er dus geen uren in te dampen ofzo. Maar voor mij zelf zou het zeker geen optie zijn.
Hmm, niet zo'n positieve ervaring dus. Ik moet zeggen dat we inmiddels neigen naar concours-boxen/units.
Lindsey_99 schreef:Schuilstal huren.nl. Mooie stalletjes hoor.
Link werkt niet?
dravergekkie schreef:Heb er ėėn gehad en ontzettend tevreden meegeweest.
Deze kwam bij een bedrijf vandaan die ze bouwde.
Was een 12 meter container met 4 stallen.
Waarbij ik eventueel de tussenwanden eruit kwam halen.
(Onderkant hout en boven tralies)
Boven en onderdeuren.
Kwam even niet zo snel een betere foto vinden.
[ [url=m/sGdMxt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hadden jullie er 4 of 2 paarden in staan? Inderdaad is een container per paard ook nog een optie (maar wellicht wat duur in aanschaf..)