Welke lintisolatoren Gallagher

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Siddieqje

Welke lintisolatoren Gallagher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 16:16

kimmie261

Re: Welke lintisolatoren Gallagher

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:28

Die laatste zijn voor hoekpalen zodat je het lint kan spannen en vastzetten, die bovenste zijn gewoon klemmen voor de tussenpalen om het lint op zijn plek te houden :)

Jans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:33

TurboLine paarden isolator heeft een garantie van 10 jaar en de andere slechts 2 jaar. Paarden isolator is volgens mij beter dan tussenisolator .

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:16

kimmie261 schreef:
Die laatste zijn voor hoekpalen zodat je het lint kan spannen en vastzetten, die bovenste zijn gewoon klemmen voor de tussenpalen om het lint op zijn plek te houden :)

Dit antwoord klopt niet. De onderste link zijn de paarden isolatoren.
Ik vind dit persoonlijk de beste band isolatoren die in Nederland verkrijgbaar zijn. Voor de hoeken heeft Gallagher speciale paarden hoekisolatoren.
[/[url]https://www.gallagher.eu/nl_be/turboline-paarden-hoekisolator-5-stuksurl]

Hoewel de paarden isolatoren van Gallagher wel duurder zijn, zijn deze hun geld echt waard.
Ik vind de isolatoren uit de bovenste link niet ideaal. De rubbertjes zitten vrij los en verweren vrij snel

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:47

Wij hebben die met schroef, meer dan 6 ha ermee omheind. Het lint klappert niet in de wind doordat het echt goed vast zit, dus geen slijtage, wat je het goedkopere isolatoren wel hebt. Die zonder schroef van gallagher heb ik niet geprobeerd, maar vermoed dat die bij forse wind ook wel zullen schuiven?

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:52

Die met schroeven gaan inderdaad enorm lang mee.
Vind het alleen een groot nadeel dat als je lint ergens toch oprekt of breekt je alles weer los moet schroeven om de draad te vervangen/spannen.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:08

keeyzie schreef:
Die met schroeven gaan inderdaad enorm lang mee.
Vind het alleen een groot nadeel dat als je lint ergens toch oprekt of breekt je alles weer los moet schroeven om de draad te vervangen/spannen.

Klopt als je bij alle isolatoren de schroeven gebruikt. Ik raad aan om er om de 5 of 10 een schroef in te zetten.