Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Ik kan je niet helpen met adresjes, maar is het geen optie om prive te gaan staan? Vaak is dat goedkoper en ook veel minder druk. En bovendien meer individuele aandacht / aanpassingen mogelijk per paard omdat er minder staan. Advertenties via tweedehands, marktplaats, whatever sites zetten en bekijken. Zo zijn wij op een prima plekje met goede buitenpiste terecht gekomen![]()
Meestal is er dan wel geen binnenpiste, maar als de bodem van de buitenpiste goed is mis je dat echt niet hoor! Zeker als je bijna altijd alleen kan rijden
Poekkie schreef:En zelf een advertentie zetten of een bericht op fb? Sommigen adverteren niet actief maar volgen wel. Of je op een wachtlijst laten zetten als dat mogelijk is? Ik schrik echt van die prijzen om dan nog niet te krijgen wat je wil.
P.s. misschien bestaat er ook een fb groep voor stalling en wei aangeboden in je regio?
Caira schreef:Je zegt geen weidegang, maar je paard staat dan wel op een paddock? Er zijn veel paarden die niet op de wei staan in de winter
Cera_D schreef:Ken je de fb groep het nieuwe paardenhouden al? Daar worden verschillende plekken in verschillende regio's aangeboden, stuk voor stuk met flink wat weidegang (bij voorkeur 24/7 met schuilstal). Geen idee of er wat beschikbaar is in jouw regio, maar het is het proberen waard.
Allegandra schreef:Regio Waasland..
Zelf woon ik net over de grens in Zeeuws Vlaanderen(nabij Hulst)
In welke regio van het Waasland zoek je een stal?
En in een straal van hoeveel km mag het zijn?
Cera_D schreef:Ken je de fb groep het nieuwe paardenhouden al? Daar worden verschillende plekken in verschillende regio's aangeboden, stuk voor stuk met flink wat weidegang (bij voorkeur 24/7 met schuilstal). Geen idee of er wat beschikbaar is in jouw regio, maar het is het proberen waard.
CalipsoLover schreef:Een van de potentiële is idd privé, maar dat is dan juist ook de durewel inderdaad veel meer aandacht voor het paard individueel, wat me ook aanspreekt! Helaas is het verder heel moeilijk te vinden
check al maanden 2dehands sites, maar niets. Heb die privé ook gevonden via google maps.
Nies_ schreef:Optie 1 vind ik eigenlijk geen optie. Een buitenstal is nog steeds gewoon ophokken, het is alleen iets minder slecht voor de luchtwegen.
Ik zou sowieso voor optie 3 gaan hoor. Ik vind €300 of €350 ook niet echt een noemenswaardig verschil, dat kun je vast elders op besparen indien dat echt noodzakelijk is.