Ellen_ov schreef:Lastige situatie maar zo te horen wordt dit tzt ook een onhoudbare situatie en kan ik mij voorstellen dat het het plezier er ook uithaalt...
Het lijkt mij sowieso erg onhandig en ongunstig om zelfs je rijden te moeten plannen ivm drukte in de bak? misschien kan je helemaal een andere stal vinden die wat kleinschaliger is? maar wel vriendjes/vriendinnetjes voor je dochter?
Janneke2 schreef:Een optie is wellicht 'gooi het in de pensionapp': zullen we afspreken dat beperkt bijrijden tijdens lessen is toegestaan...?
(Wie les heeft, heeft altijd voorrang. - de anderen rijden er omheen.)
Drie tegen een ben jij niet de enige die hier gedoe mee heeft!
Kmbrly schreef:1tje op pension en 1tje manege ?
Ik sta al 10 jaar pension en mis het manege leven wel.
Ook je stamgenoten moeten meevallen
Azmay schreef:Hoe is het voor de paarden?
Als ze op de pensionstal meer buiten komen etc zou ik dat ook zeker mee nemen in de overweging.
Corien_ schreef:Kan je niet de paarden verplaatsen naar een andere stal en je dochter gewoon wekelijks naar de huidige stal rijden met pony zodat ze wel kan lessen? Dan heb je namelijk wel de rust om gewoon te rijden wanneer het je uitkomt, maar kan zij ook nog de lol hebben van het rijden met vriendinnen.
Willekes schreef:Hoe lang komen jullie paarden nu de stal uit, als je niet kan rijden of longeren naast de beweging? Wat zjn er voor andere bewegingsfaciliteiten als jullie niet kunnen rijden of longeren? Stapmolen of e.d. of paddock? Of staan jullie paarden alleen maar op stal? Als je erop vooruit gaat en mn de paarden gaan erop vooruit, zou ik hier niet over twijfelen. Dochterlief evt in de les laten rijden op de manege met eigen pony?
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, belle_boef, Bytespider, karinmanon, Marigo, RenateHidden, roosjenat, Trendiction en 8 bezoekers