Stallingskosten halfpension Culemborg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FennaBink001

Stallingskosten halfpension Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-19 15:20

Hey,
Ik ben bezig met een uitwerking met de kosten en tijd enzo die je hebt als je een eigen paard hebt (deels om mijn ouders te overtuigen, maar ook om te kijken of ik het zelf aankan) en ik heb genoeg tijd en verantwoordelijkheid om een paard te onderhouden, maar hoeveel het kost is nog wel een dingetje.

Mijn ouders (en ik ook) willen daarom graag weten hoeveel het kost als je halfpension in Culemborg hebt (als dat mogelijk is bij een van de stallen :D ) dus weet iemand wat de kosten hier in de omgeving ongeveer zijn? Dan kan ik dat meenemen in mijn berekening :P
Alvast bedankt! *D

cissy

Re: Stallingskosten halfpension Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:24

FennaBink001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-19 15:30

cissy schreef:
Lees hier maar eens doorheen, met alleen stalling ben je er nog niet.
[VSW] Wat kost een paard nu daadwerkelijk?

Ja klopt was ik zeker niet vergeten ;) maar andere dingen zijn iets makkelijker te vinden op internet, want vooral de stallingskosten ligt aan het gebied waarin je woont :P
wel bedankt voor het zeggen, als ik er niet aan gedacht had was het een grote teleurstelling geweest uiteindelijk

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:31

Stalling in deze omgeving varieert van 150,- tot 350,- al naar gelang of je een simpele stalling hebt of eentje met binnenbak.

Suzanne F.

Re: Stallingskosten halfpension Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:49

De stallen die ik ken in Culemborg kosten rond de 250 euro per maand. Moet je zelf mesten.