Piste te huur rond (9300) Aalst?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TheEvilQueen

Piste te huur rond (9300) Aalst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 20:48

Hoi!

Ik ben 's winters erg inactief met paardrijden doordat mijn paard op de weide staat. Echter is het logisch dat het gewoon onmogelijk is om te rijden in de gladde, natte modder én dit weerhoudt mij eigenlijk van het rijden.

Iemand die toevallig een buiten/binnenpiste te huur weet/heeft in deze regio? Ik heb namelijk ook geen vervoer om wekelijks eens naar een stalling te gaan dus als het te paard doenbaar is, dan is het ideaal!

Voor de preciezere locatie mag je even een berichtje sturen, maar ik hoop alvast in de goede richting te komen...

Omgeving Aalst, Oost-Vlaanderen

Oh ja, hopelijk dit topic in het juiste thema geplaatst :=

Berryz

Re: Piste te huur rond (9300) Aalst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:58

Hebben jullie geen lrv met een indoor hal die je evt kan huren? En anders een manège aanspreken of je de piste kan afhuren.

TheEvilQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 21:01

Berryz schreef:
Hebben jullie geen lrv met een indoor hal die je evt kan huren? En anders een manège aanspreken of je de piste kan afhuren.

Ben niet bij een club zoals LRV of VLP, dus dat maakt het er niet makkelijker op :)
Een manege kan ik wel proberen, echter zijn er niet zo heel veel binnen het bereik om te paard te doen. Ik doe hier vooral een oproep naar gewone particulieren of mensen met paard en piste aan huis die hun piste (onder betaling) willen uitlenen :D