Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natasja81 schreef:Een vlotter heb ik ook al aan gedacht. Maar ze gooit het hooi overal rond, ook in de waterbak. Dus ik ben bang dat hij dan een keer overstroomt.
YvonneV schreef:Natasja81 schreef:Een vlotter heb ik ook al aan gedacht. Maar ze gooit het hooi overal rond, ook in de waterbak. Dus ik ben bang dat hij dan een keer overstroomt.
Waarom denk je dat een vlotterbak daardoor overstroomd? Als hij op een bepaald niveau komt stopt de watertoevoer of dat niveau nu met of zonder hooi bereikt wordt maakt niet uit.
voor 2 tientjes weet je het https://www.agradi.nl/kerbl-vlotter-dri ... Q9EALw_wcB
Femke_Tweety schreef:Is dat zon ding waarbij ze met de neus moeten pompen?
Dus steeds duwen, dan vult de bak, paar slokken drinken, weer duwen, vullen drinken enz?
Zo'n bak snapte mijn paard ook niet in eerste instantie.
Was in een wei waar hij in de zomer 15 a 16 uur in liep, ook in de volle zon.
Water dus wel écht nodig.
Ik heb het hem in een aantal dagen en etappes geleerd met klikkertraining ...
Femke_Tweety schreef:Ken je het basisprincipe klikkertraining?
Het ging bij mij relatief eenvoudig omdat ik zelf redelijk veel klikkerervaring had (hond, kat paard) en mijn paard hetvooknal kende van allerlei andere trucjes.
Als je de basis kent kan ik het korter uitleggen dan wanneer je de basis niet kent...
Femke_Tweety schreef:Ken je het basisprincipe klikkertraining?
Het ging bij mij relatief eenvoudig omdat ik zelf redelijk veel klikkerervaring had (hond, kat paard) en mijn paard hetvooknal kende van allerlei andere trucjes.
Als je de basis kent kan ik het korter uitleggen dan wanneer je de basis niet kent...