Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:die snap ik niet. Als je koematrassen legt verander je de bodem toch ook?
ecorasters zullen ook vast wel weer verwijderd kunnen worden.
mvdbijl schreef:Mijn paarden staan ook op bestrating, ze gaan er in het zonnetje en nu zelfs met de sneeuw gewoon op liggen. En dit terwijl ze hun boxen in kunnen lopen. Ze hebben ook wat rubberen tegels maar daar maken ze geen gebruik van.
De koematrassen zijn niks voor buiten..
AnnoNiemand schreef:Kinke schreef:die snap ik niet. Als je koematrassen legt verander je de bodem toch ook?
ecorasters zullen ook vast wel weer verwijderd kunnen worden.
Nee, want die leg je gewoon op de stenen (was mijn bedoeling). Ik kan niet iemand anders zijn terrein gaan aanpassen en dat wil ik ook niet ivm bovengenoemde reden. Ik zoek een oplossing die niet permanent is omdat het niet mijn grond is.
AnnoNiemand schreef:Ik heb optie schuiltent al genoemd, die lost je probleem op, maar je zit dan wel aan een kostenplaatje van ruim 2000 euro.Het pad dat ik bedoel is niet aangesloten op boxen en dat is ook niet mogelijk. Probleem is dus dat er geen plek is om te liggen en daarom kan ik ze er niet 24 7 laten staan. En voor dat probleem zoek ik een oplossing.
mvdbijl schreef:Maar als je daar toch geen 24/7 staan dan is er toch niks aan de hand. Ze kunnen prima staand een dutje doen en als je in de nacht op de box gaan..
Zoals ik al zei bij mij doen ze het wel al kunnen ze in hun box. Hoe lang staan ze al op het pad? Zal ook stukje gewenning zijn.
Koe matrassen wil hij dan wel op ze pad? Die kan je ook niet zomaar op de grond leggen en klaar. Gewoon en paar rubber matten proberen?
Ninx schreef:Ik zou het dikkere type speeltuintegels proberen. Deze zijn 1x1 meter en zo'n 5cm dik.
Tweedehands goed te krijgen.
Test eens een stuk van 5x5
Deze zijn wel waterdoorlatend.
Wanneer je ze buiten wil laten (wat ik erg goed begrijp), is er dan wel iets van beschutting? (Een muur of bomenrij, iets dat de wind breekt)