Ergens in dit jaar wil ik richting Enschede verhuizen en mijn paard eigenlijk het liefst meenemen.. Maar nu; ik heb haar niet geënt en heb haar het liefst 24/7 elk seizoen buiten. Wie weet waar ik moet zijn om deze missie te laten slagen?
All help needed! Alvast bedankt, Margot& Nikita __♡
ALs je paard niet geënt is, kan je dat wel weer laten doen. Eerste basisenting erin, en dan een paar weken later de vervolgenting. Dan is je paard weer helemaal voldaan aan alle eisen. Toen ik mijn paard kocht, was ze ook een paar jaar niet geënt, dus bij keuren meteen laten enten en later bij mijn eigen dierenarts de vervolgenting laten doen.
Opzich enten is geen probleem voor de in de toekomst, dat is dan indd nog weer op te vragen. Dan voornamelijk de vraag waar ze 24/7 buiten kan staan. Ze is al 24 en voor oudere paarden is dagelijkse beweging gewoon een pré... Wat ik nu alleen kan bedenken is langs de boeren gaan om te vragen of die plek hebben.
Ik woon in Losser. En mijn paarden wonen hier ook. Helaas zijn er vrijwel geen 24/7 plekken. Of is zoeken naar spelt in hooiberg. Er was laatste wel iemand op Facebook die bood iets aan in Vriezenveen. Maar dat is niet erg in de buurt.
Stal pegge? (Hengelo) Zomerdag lopen ze op wei en winterdag paar uur op de paddock. Sinds kort hebben ze ook een uitloop stal, misschien kun je daar naar informeren of dat wat is?