Ik ben mij aan het oriënteren op de paarden aan huis. En hiervoor naar eigen hooi inkopen.
Het gaat om regio midden Nederland. Hierbuiten dus ook liever niet reageren want daar kan ik niks mee

Ik zie door de hooibomen het bos namelijk niet meer.
Ik. Heb balen nodig die ik zelf kan tillen/rollen. Of die op de plek worden neer gezet in de schuur zodat ik ze niet hoef te verplaatsen.
Momenteel zou je om een stuk of 15 (plus/min) paarden gaan.
Nou leea ik verhalen dat een paard 10kg hooi eet, maar ook 15 tot 20kg hooi. Dat is nogal een verschil..
Uitgaand van de standaard paarden, in training, warmbloed 1.65 hoog of het standaard recreatie type paard, iets kleiner en wat steviger.
Wie heeft zijn paarden aan huis en wat eten ze per dag?!
Ik wil onbeperkt hooi aanbieden!. Dus wanneer je in verbeurten geeft en het tussendoor op is, ook liever niet reageren!
En dan het volgende punt, waar halen jullie je hooi vandaan?!
Mag ook via pb natuurlijk!
Het moet een 2e snede zijn, droog en stengelig hooi en weinig suikers, althans dit lijkt mij het mooiste, advies hierin is ook welkom!
Ik kom al snel uit op 100 tot 150 per paard, dit slaat natuurlijk nergens op!
Want daar komen je vlasbalen nog bovenop en dan ben je al hetzelfde kwijt als een betaalbare pensionstal, dus dat zou dan helemaal niet uit kunnen vokr die mensen. Het moet dus goedkoper kunnen, toch?

Nou, brand los!