Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin_deB schreef:20x40meter.
Lag er al toen we het huis kochten dus geen idee van de kosten.
Was ruim 2 jaar niet gebruikt en onderhouden, inmiddels hebben we hem weer aardig op orde:
[ [url=m/aY0UaT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UF6OUC.png]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:Karin_deB schreef:20x40meter.
Lag er al toen we het huis kochten dus geen idee van de kosten.
Was ruim 2 jaar niet gebruikt en onderhouden, inmiddels hebben we hem weer aardig op orde:
[ [url=m/aY0UaT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UF6OUC.png]Afbeelding[/url] ]
Wat fijn als dat er al “kant en klaar” ligt als je een huis koopt! Ziet er ruim uit, blijft het nog een beetje droog?
suffie schreef:Mijn rijbak van 21m x 41m voorzien van Stremmerzand. Kosten kun je heel veel leuke dingen mee doen, o.a. omdat er eerst een archeologisch bodemonderzoek moest plaatsvinden. Laten we het houden op salaris van een half jaar....
[ [url=m/jYXYC0.jpg]Afbeelding[/url] ]
xmarliez schreef:marleen5 schreef:xmarliez mooie rijbak! Heb op een stal gestaan waar ze ook een bodem hadden van equisport eb en vloed. Rijd altijd fijn! Is dit in wamel? Want volgens mij kom ik hier elke ochtend langs op. Ik werk in Heerewaarden.
Ja klopt dit is in Wamel![]()
s_v schreef:Haha, ik zal alvast een foto van mijn 'piste' posten![]()
Een stuk van de graspaddock, met een rechthoekige vorm (ik schat 35x18) qua afmeting...
Echt niet wauw dus, maar voor wat wij doen (vooral grondwerk, heeeeel af en toe wat hobbelen) meer dan voldoende
Ooit, 'later als ik groot ben' wil ik misschien een echte piste, maar dat is momenteel helemaal geen prioriteit
![]()
[ [url=m/c1rRp4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QuB6Qv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uRbnfP.jpg]Afbeelding[/url] ]