Sinds ikzelf met mijn paarden 200km ben verhuisd, kunnen we in onze nieuwe omgeving maar geen passende plek vinden. Ben onderhand zo moedeloos ervan, dat ik af en toe gewoon de stekker uit mn hobby te trekken. Maar daarvoor ben ik te gek met mijn dieren. Ik zou geen moment rust meer hebben als ik niet weet waar ze zijn en hoe het met ze gaat.
Maar een hobby moet toch ook leuk/ontspannend zijn?!
Plek 1 was paarden in eigen beheer met mega grote loopstal maar helaas een kleine natte wei (klei), en bovendien naast een mestkippenstal. Gevolg; ene paard met luchtwegproblemen en de andere met mijten. Voortdurend...
dus wegens gezondheidsredenen van de paarden verhuisd naar stal 2
Stal 2 zou op basis van doe het zelf zijn, maar met een goed werkende verdeling onder de stalgenoten. Wat er helaas op neer kwam dat de paarden met een beetje geluk 4 uurtjes buiten kwamen en een app waarin doodleuk kort voor een “dienst” iemand zich nog even kon afmelden waardoor degene die zich dan het meest verantwoordelijk voelt altijd mag komen opdraven (3x raden)...
Stal 3 Paarden lijken hier niet te kunnen wennen...
Dus ben maar weeeeeer om me heen aan het kijken. Ben totaal moe hiervan, echt. Even zoveel zin om de brui er aan te geven.

Dat zou nu de 4e verhuizing zijn in 3 jaar waarvan 3 verhuizingen binnen 1 jaar!!! Dat is toch verschrikkelijk voor de dieren. Voel me echt heel rot tegenover hen. De ene is ook al oud en met pensioen. Had haar een rustige oude dag gegund, maar goed. Hopelijk de volgende stal wél raak.