Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind ze er mooi uitzien. Alleen nog wel zelf schilderen of lakken.. Ilja_1997 schreef:Hoogendroog, deze heb ik inderdaad ook bekeken. Zag helaas geen prijzen genoemd staan en volgens de site is 3.5 meter de maximum maat...
Nivada, voor nu heb ik die inderdaad op het oog. Dan voorwand schuin 3 meter met tussenwanden van 4 meter.Vind ze er mooi uitzien. Alleen nog wel zelf schilderen of lakken..
Nivada schreef:Ilja_1997 schreef:Hoogendroog, deze heb ik inderdaad ook bekeken. Zag helaas geen prijzen genoemd staan en volgens de site is 3.5 meter de maximum maat...
Nivada, voor nu heb ik die inderdaad op het oog. Dan voorwand schuin 3 meter met tussenwanden van 4 meter.Vind ze er mooi uitzien. Alleen nog wel zelf schilderen of lakken..
De tip kwam toen uit dit topic
[HTT] [VOLG] Ons eerste paleisje, volledige verbouwing!
Ilja_1997 schreef:Daar heb ik ze ook gezien, maar ze staan helaas niet zo lang nog. Ben benieuwd hoe deze wanden zich houden. Volgens mij hebben zij het hout verder ook niet meer behandeld. Dat ben ik wel van plan.