Nu het volgende:
de eigenaresse van de wei heb ik gesproken en het huur contract voor waar ze nu staan heb ik opgezegd, met een opzegtermijn van 1 maand volgens het contract. Ik betaal 100euro per maand voor de 2 shetlanders, dus ik betaal haar zaterdag 100euro.
Ook hebben wij, toen we er kwamen staan, op advies van de eigenaresse een ijzeren draad tussen de grond en de laagste balken gespannen, omdat shetlanders misschien onder de ijzeren draad doorkonden. Wij hebben dit zelf betaald en vast gemaakt. Deze is inmiddels op een paar plaatsen los. Nu wil de eigenaresse deze draad eraf, moet zij dit doen of moeten wij dit doen omdat we het ook hebben opgehangen?
In het contract staat namelijk dat als ze zichtbare schade aan de omheining en draden zouden zien, wat gevaarlijk voor de paarden was of zorgt voor uitbreken, zij het zouden repareren. Schade's die niet heel erg waren, zouden wij (in overleg) repareren.
Misschien klink ik nu als een zeur, maar ik zou graag weten wat jullie in deze situatie zouden doen...