Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
masja schreef:Ik zou eens mailen naar Pavo en Subli voor voeder advies. Dan kan je aangeven wat je met je paard doet, hoe oud hij is en nog meer dingen en dan kunnen zij je advies geven. Dan kan je aan de hand van dat advies bekijken wat jij denkt dat het beste bij jou en je paard past.

Voer met je ogen. Het ene paard doet het heel goed op het huismerk van de Welkoop en het andere paard doet het goed op Equiral vuur
Het ligt er ook maar helemaal wat je bijvoert. Staat het paard op de wei, krijgt hij hooi of kuil, extra slobber, gekookt lijnzaad... whatever
Er is dus echt geen éénduidig antwoord te geven. Sorry 
). Verder krijgen de paarden de hele dag door droge kuil (uit van die balen). Ik merk aan Kim dat ze erg goed bespierd is geworden het afgelopen half jaar en niet te dik is (ok... wel een grasbuik, maar goed
). Ze heeft een enorm glanzende vacht, ookal is ze nu een teddybeer door de wintervacht. Voor die glans hoef ik niets extra's te doen. De algehele conditie van haar is gewoon top. Die moet zowiezo goed zijn. Als de conditie van een paard niet goed is dan kun je er het duurste voer instoppen wat je wilt, maar je krijgt een paard niet zoals je hem graag zou willen zien