De situatie is als volgt:

De huidige stal is een inloopstal van maximaal 3.20 x 3.50 met 1 grote opening. Deze stal wordt veelvuldig gebruikt door mijn 3 heren, zijnde een Shetlander, een Welsh en een KWPN Gelder. Ze gaan nogal harmonieus met elkaar om en staan en liggen dus rustig met hun 3-en in de stal. Je snapt niet dat het past

Nu mag ik een nieuwe stal gaan bouwen, 75 m2 mag zonder meer, alles daarboven zal ik eerst moeten overleggen met de gemeente, maar nu loop ik dus hoofdpijn te krijgen over de indeling. Heb al een rechthoekige vorm bedacht en nu dan een hoekopstelling. Voordeel hiervan is dat ze wat meer bestraat hebben om nog rond te dwarrelen. Harde eisen zijn: 1 grote inloopstal met 2 deuren en met voerrekken aan de binnenzijde van de stal en het liefst nog een stal (of mogelijkheid om die te creëeren) zodat ik een paard apart kan zetten bij ziekte oid. Mocht dit een vaste stal worden, dan kan ik die gebruiken als poetsplek, anders moet deze apart gecreëerd worden. Alle overige ruimte zal gebruikt worden voor hooiopslag, maar moet ook ergens mijn zadelkast en attributen kwijt. Wil ook graag iets van een wastafel/spoelbak.
Wie wil er met mij meedenken?? Vraag gerust!! Niet alle maten staan vast, alleen de 11 meter rechts en 5 meter links kunnen niet groter.