Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Citaat:Mijn ervaring is dat dit dus niet kan. Apparatuur zoals wasmachines, afwAsmachnies en ketels gaan beduidend minder langer mee.
s0173957 schreef:Mensen... ts bedoelt heel duidelijk gewoon een ondergrondse hemelwaterput voor de opslag van hemelwater van de daken...
Staat er toch heel duidelijk??
In elk geval: geen vergunning voor nodig!
Als ik van jou was liet ik wel minstens 20 000l steken, afhankelijk van aantal paarden en gebruik ervan.
Wij hebben eentje van 10 000l steken en na 3 sproeibeurten van de pistes hier is die al leeg...
TanteFlavie schreef:Beste lezers...
het staat reeds in de titel... het gaat over REGENwater, dus helemaal geen grondwater....
Maar goed... die tip van 20 000 liter ga ik zeker onthouden. Is een goede....
Ben ondertussen aan het "googlen" en heb nog niet meteen een firma gevonden hier in de buurt (België, vlakbij grens met Nederland)
BMHP schreef:TanteFlavie schreef:Beste lezers...
het staat reeds in de titel... het gaat over REGENwater, dus helemaal geen grondwater....
Maar goed... die tip van 20 000 liter ga ik zeker onthouden. Is een goede....
Ben ondertussen aan het "googlen" en heb nog niet meteen een firma gevonden hier in de buurt (België, vlakbij grens met Nederland)
grondwater is ooit begonnen als regenwater. een put is voor grondwater.
s0173957 schreef:Mensen... ts bedoelt heel duidelijk gewoon een ondergrondse hemelwaterput voor de opslag van hemelwater van de daken...
Staat er toch heel duidelijk??
In elk geval: geen vergunning voor nodig!
Als ik van jou was liet ik wel minstens 20 000l steken, afhankelijk van aantal paarden en gebruik ervan.
Wij hebben eentje van 10 000l steken en na 3 sproeibeurten van de pistes hier is die al leeg...
BMHP schreef:grondwater is ooit begonnen als regenwater. een put is voor grondwater.
Knert schreef:Regenwater is vrij zuur. Ikzelf zou zeker niet een wasmachine of een vaatwasser aansluiten. Maar goed ieder zijn ervaring en mening.
Gebruikers op dit forum: cyrus, GrapeshotBot, Nouki_poek, Stp, Tzatziki, veranadautje, YandexBot en 53 bezoekers