Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MizzMontana schreef:Wat zou er specifiek voor jonge paarden slecht aan zijn dan?
DA die ik hoog heb staan zegt dat het juist goed is voor (jonge) paarden om op veel verschillende bodems (met verstand) te rijden. Nu alles strak ala Agterberg is ziet hij juist meer blessures dan vroeger.
. Pony die ik toen had is op het moment 28 nooit een blessure gehad en loopt nu nog mee in de beginnerslessen. En god wat heb ik daar veel capriolen uitgehaald vroeger als 12 jarig penny meisje. Was namelijk een wei van 2 hectare en ik croste daar (dom als ik het nu vind) met het gas helemaal open doorheen
. Wat ik nu met mijn gezonde verstand toch wel afraad om te doen
Was op veengrond trouwens, dus vaak nat, maar was echt prima te doen
kwita schreef:MizzMontana schreef:Wat zou er specifiek voor jonge paarden slecht aan zijn dan?
DA die ik hoog heb staan zegt dat het juist goed is voor (jonge) paarden om op veel verschillende bodems (met verstand) te rijden. Nu alles strak ala Agterberg is ziet hij juist meer blessures dan vroeger.
bizar dit is dus echt landelijk...hoorde daar ook al een Da over tegen een collega. Ze worden te veel als watjes behandeld en dan krijg je kwakkel kinderen vulden de collega's elkaar aan.misschien net 3 maanden terug!