Wij hebben namelijk een woning gekocht, krijgen hier 1 november de sleutel van, maar willen wel dat alles redelijk uitgezocht en besteld is zodat wanneer we de sleutel hebben zo snel mogelijk alles op zijn plek hebben zodat de paarden over kunnen! (JAA DE PAARDEN KOMEN NA RUIM 10 JAAR AAN HUIS!!)
Nu komen hier natuurlijk een hoop dingen bij kijken zo staat er nu wel een schuur maar willen hierin boxen gaan plaatsen en een uitloopstal van maken zodat de paarden zelf kunnen kiezen waar ze wanneer staan. Er zit ruim een halve hectare aan weiland voor ze bij, dit willen we ook nog gaan opdelen in landjes zodat ze niet in 1 keer heel dik gaan worden en al het land kapot is (en ik overal poep weg kan gaan halen....)
Nu lopen we al tegen het eerste dilemma aan.... Zo willen we graag 2 merrie veulen boxen van 6x3 en daarin een uitschuifbare tussenwand zodat ik er buiten het veulenseizoen om 4 boxen van 3x3 kan maken. Nu vroeg ik mij af of we hier beter hout voor kunnen gebruiken of kunststof, de stallen zijn binnen en er staat ook niet heel de dag zonlicht op de wanden.
Ik zal hieronder wat foto's plaatsen die ik met mijn telefoon gemaakt heb de laatste keer dat we er waren, volgende week gaan we door het huis heen met een aannemer zodat hij ons iets meer informatie over een bepaalde dingen kan geven!
Het is momenteel nog een beetje een rommeltje, maar de huidige eigenaren gaan het kaal opleveren en de overig rommel wordt eerst opgeruimd, zo hebben jullie wel een beetje een idee van hoe het er buiten uit gaat zien! Mijn paarden zal ik later aan jullie voorstellen

Deze deuren blijven, willen we gebruiken om de paarden van binnen en naar buiten te kunnen laten lopen

Hier willen we de paddock gaan maken, de grond zouden we willen gaan draineren, mochten hier mensen ervaring mee hebben graag meer info over geven

Dit is de ingang van de schuur, hier willen we 1 van de merrie-veulenboxen zetten

Dit zijn de oude boxen, deze willen we eruit halen en 1 grote groepsstal van maken van 6 x 3.80 hierachter zie je ook de buitendeuren

Dit is momenteel het kippenhok, hier willen we als het mogelijk is een inloopstal van maken voor mijn hengst met zijn eigen uitloop

Hier willen we uiteindelijk de bak gaan neerleggen