Want je zal zien dat je plotseling je droomplekje tegen het lijf loopt en dan wil ik mijn bedrijfsplan al zover mogelijk klaar hebben.
Wat ik graag als pensionstalling zou willen aanbieden is o.a:
- Stalling waarbij paarden overdag naar buiten gaan in de weide en in avond naar binnen
- Paddock met grote inloopstal voor paarden die 24 uur buiten blijven met overdag uitloop naar weide
- Zandpaddocks voor paarden die niet in de weide mogen
Verder ligt het aan de faciliteiten van het betreffende object die er al zijn wat ik verder kan aanbieden qua binnen- of buitenbak, longeercirkel e.d. Daar heb ik natuurlijk nu nog geen zicht op.
Mocht het heel basis zijn (buitenbak en longeercirkel) dan hoop ik in de toekomst wel een binnenbak te kunnen realiseren, misschien ook nog een stapmolen.
Wat we tot nu toe hebben bedacht voor activiteiten buiten pensionstalling om:
- 2 x per maand een weekend een oefenparcours uitzetten zodat mensen van buitenaf kunnen komen springen
- bij een binnenbak andere particulieren de mogelijkheid bieden om binnen te rijden
- zelf clinics organiseren
- Clubs de mogelijkheid geven om dingen zoals clubwedstrijdjes of clinics te organiseren, maar dit is denk ik alleen interessant met een binnenbak
Wat zijn de dingen die jullie zoal missen op jullie stal of in jullie omgeving qua faciliteiten of mogelijkheden?
Is 2 x een weekend in de maand een oefenparcours wel vaak genoeg?
Zelf wil ik nog verschillende opleidingen gaan doen zodat ik ook lessen kan gaan aanbieden aan pensionklanten en externe mensen.
Inmiddels duizelt het mij een beetje met alle ideeën en mogelijkheden, dus wie weet kunnen jullie mij nog helpen