Welk leren halster?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marie97
Berichten: 32
Geregistreerd: 01-05-17

Welk leren halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 00:00

Een hele goede avond :)

Nu ik wat fanatieker wedstrijden aan het rijden ben, ben ik op zoek naar een mooi leren halster.

Welke hebben jullie of welke vinden jullie mooi en fijn in gebruik?

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Welk leren halster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 04:40

Ga je wedstrijden rijden met je halster dan?

Stubben, de mooiste en degelijkste (lederen) halsters.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 04:45

Nielojram schreef:
Ga je wedstrijden rijden met je halster dan?

Wie weet gaat ze wel per trailer naar die wedstrijden toe. Op de trailer kun je het beste een leren halster hebben. Die gaan namelijk kapot wanneer er echt wat gebeurt.

Ik heb ook eentje van Stübben. Heel fijne kwaliteit leer, hij past bij mijn smaak en bij mijn paard. Niet te fijntjes, mijn paard is een stoere kerel. Het halster is grijs onderlegd, mijn ruin (een vos) heeft veel grijze haren in zijn manen dus qua kleur is het perfect.

Voor mijn merrie (zweetvos) heb ik mijn oog op een wit halster laten vallen. Maar dat is eentje die gemaakt wordt voor ponywebwinkel.nl en ik gok dat een wedstrijdpaard daar niet in gaat passen. Hij bestaat alleen in de maten shet en pony.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Welk leren halster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 06:50

Ik heb die van kieffer, was dacht ik 80/90 euro maar gebruik hem nu al 6 jaar en nogsteeds prachtig!

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 06:52

Die van Nylon gaan ook goed kapot (geloof me, ik weet er alles van, ik had een keer twee stuk op één dag, paard dacht grappig te zijn :+ :+ ).. Maar ik vind leren halsters wel erg mooi staan, ik vind zelf die van Divoza erg mooi met de strass steentjes, en die van Agradi ook, die is nu ook in de aanbieding geloof ik (al hebben ze bij Agradi bijna altijd aanbiedingen).. :)

Marie97
Berichten: 32
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 07:21

Koper schreef:
Nielojram schreef:
Ga je wedstrijden rijden met je halster dan?

Wie weet gaat ze wel per trailer naar die wedstrijden toe. Op de trailer kun je het beste een leren halster hebben. Die gaan namelijk kapot wanneer er echt wat gebeurt.

Ik heb ook eentje van Stübben. Heel fijne kwaliteit leer, hij past bij mijn smaak en bij mijn paard. Niet te fijntjes, mijn paard is een stoere kerel. Het halster is grijs onderlegd, mijn ruin (een vos) heeft veel grijze haren in zijn manen dus qua kleur is het perfect.

Voor mijn merrie (zweetvos) heb ik mijn oog op een wit halster laten vallen. Maar dat is eentje die gemaakt wordt voor ponywebwinkel.nl en ik gok dat een wedstrijdpaard daar niet in gaat passen. Hij bestaat alleen in de maten shet en pony.


Dit is inderdaad de reden :)
Sorry misschien had ik dat er even bij moeten zetten.