Kosten stal de schaapskooi Laren NH

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nono1303

Kosten stal de schaapskooi Laren NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 22:18

Beste bokkers!

Iemand enig idee wat de stallingskosten zijn op stal de schaapskooi in Laren? Heb al hun hele site afgespit maar kan het niet vinden. :o

Heeft iemand een idee? :j

Alvast bedankt!

HindaFree

Re: Kosten stal de schaapskooi Laren NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:25

06 11 301 893

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:35

Dit is wat een vriendinnetje mij vertelde:

Het is een dressuurstal er is geen weidegang en geen longeer cirkel ook is er geen stapmolen de kosten zijn 365,- per maand en dit is incl hooi, brok(horsefood basisbrok of sportbrok) het buiten zetten kost 1,50 per keer extra, longeren per keer 3,- als je dit laat doen lessen 25,- per half uur en 15,- per keer rijden.

Is persoonlijk niet wat ik wil voor mijn paard maar ieder zo zijn ding ;)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 06:15

Ik denk dat je het beste even kunt bellen/langsgaan om te bespreken wat de kosten zijn en wat je daarvoor krijgt :)

Hop_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:35

heb iemand gekend die zijn paard daar had. Was echt tevreden. Zorgen goed voor de paarden, goed voer en heel erg betrokken. En hele ruime boxen. Toen ik een keer mee ging kijken, was ik echt verbaasd. Had op andere locaties nog nooit zulke grote boxen gezien. Hebben nu een nieuwe binnen- en buitenbak. De buitenbak is ook nog verlicht. Wel lekker om 's-avonds nog lekker buiten te rijden. Doordat degene naar het buitenland verhuisde, moest het paard weg. Anders was ze er zeker gebleven.
Ze vond het er heel gezellig, kleinschalig en gezellige mensen.
Er is geen aparte longeercirkel, maar wel longeermogelijkheden hoor!!
Misschien even bellen en langsgaan in plaats van alle verhalen van horen zeggen. Het is echt de moeite waard!