Sorry voor als het niet goed staat..
Ik ben opzoek naar ervaringen van mensen die een kaal weiland huren of hebben.
wij hebben op 2 minuten lopen (we hebben het zicht erop) een groot weiland van zo'n 7000m2 + evt nog een stuk erachter van 4000m2 waar vrij weinig mee word gedaan. we weten wie de eigenaar is van dit land. Nou dachten wij misschien is er een mogelijkheid dat we dit stuk of in iedergeval een deel kunnen gaan huren. Natuurlijk moet je dit dan eerst overleggen met de eigenaar etc maar voordat het zover komt wil ik eerst een aantal dingen weten omdat dit echt nog een beetje de punten zijn die het moeilijk zouden kunnen gaan maken.
Hoe moet dat bijvoorbeeld met water? Het is een weiland dat niet bij een huis hoort dus er is geen vaste waterleiding in dat weiland. hoe ga ik er dan voorzorgen dat mijn paarden water hebben in hun stal? Is de enige oplossing dan een grote kuip met water elke dag bijvullen? of hebben jullie een andere handige manier?

dit kon ik vinden over het bestemmingsplan.. ik weet niet hoe het zit met vergunningen voor evt. een uitloopstal of boxen of een verrijdbare stal maar dat heeft wel met het bestemmingsplan te maken toch?
het is de bedoeling dan dat er 2 of 3 paarden komen te lopen. een buitenbak hebben we op 10 minutjes stappen dus het gaat echt om de stal en het water..
iemand die mij hiermee kan helpen?