Dorine92 schreef:Ik vind het super handig. Heb afgelopen winter een noodpaddock gemaakt met koeienmatten, en nu zijn we bezig voor een permanente paddock met 1x1 tegels. Ideaal met uitmesten en als je een rubberen paddock op afschot (en evt iets verhoogd) legt zodat het water weg kan, heb je een droge paddock de hele winter. Alleen vorst icm sneeuw en ijs is een dingetje maar dat geldt net zo goed voor zandpaddocks (en m.n. de weg er naartoe)
Nynkee94 schreef:Op mijn vorige pensionstalling hadden we paddocks en kocht ik zelf stal matten. Liefst 1x1 m maar heb ook de 50x50 gehad. Zou wel de matten nemen die minimaal 2cm dik zijn.
Bij ons werkte het super en worden niet glad. Wat ik wel zou doen voor je de matten er in legt dat stukje verhogen. Zodat het water er nog sneller afglijdt. Met de bezem hield ik het schoon en als er water op lag veegde ik het met de bezem er af
Sjaco schreef:Precies.
Ik ben zelf aan het orienteren naar waterdoorlatende matten zoals equitrack, grastegels o.i.d.
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben of adresjes weten waar die verkrijgbaar zijn?
Mag ook (graag zelfs) tweeddhands.
Peppertree schreef:Mag ik vragen hoe je de noodpaddock van koeienmatten hebt gemaakt?
Gebruikers op dit forum: DotBot en 3 bezoekers