hebben jullie alleen nog ideen om te gaan doen want met dit weer heb je niet erg veel te doen...(er is geen binnenbak en de buitenbak mogen we tijdelijk niet gebruiken) alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hebben jullie alleen nog ideen om te gaan doen want met dit weer heb je niet erg veel te doen...(er is geen binnenbak en de buitenbak mogen we tijdelijk niet gebruiken) alvast bedankt

helemaal poetsen, lekker frutten, staart pluizen enz.
smurf schreef:Maar rijden kan niet met dit weer: hij staat buiten zonder deken en is dus zeiknat, daar ga ik mijn Barefootzadel niet mee verpesten en zijn huid ook niet
? Dan houd je mooi een schoon en droog paard
. 
als je een dunne regendeken opmgooit krijgt hij het koud want door die deken kan hij zijn haren niet overeind zetten.
.

. Stal schoongemaakt, rotzooi opgeruimt. Aan het eind van de middag terug gegaan mijn andere paarden aan de longeerlijn door de blub laten stappen verder verzorgt en gevoerd.
). smurf schreef:Bij mijn verdere rondje boodschappen in Eemnes ben ik ook niet 1 opgezadeld paard tegengekomen......zou het soms gewoon rotweer zijn