'Verplaatsen mag'
Ik ben op vakantie in Kos(eiland bij Griekenland). Super vakantie, maar er zijn veel dieren die slecht verzorgd worden..
De zwerfkatten zien er meestal wel oke uit en zijn gelukkig. Koeien .staan vast aan een touw(5 meter) in de zon zonder water op land met weinig tot geen gras. Paarden hetzelfde verhaal: vast aan een touw de hele dag, zonder water soms eten in de hete zon. Gisteren zag ik een magere merrie(ribben en botten te zien) aan een touw in de zon zonder eten of water. Ik ben in de auto gebleven vanwege veiligheid. Er lag ook een veulen naast die enkel zijn staart bewoog. Dieren aan een touw is misschien een normaal voor de mensen hier.. , maar van de merrie zou ik een melding willen maken, omdat zij en haar (dode/levende) veulen het niet lang volhouden. Ook stond de merrie ver van de bewoonde wereld. Koeien worden soms een paar keer per dag verplaatst. Alleen waar kan ik de merrie en veulen melden?
Van de andere dieren vind ik melding niet nodig omdat ik dan het hele eiland leeg kan gaan halen, maar de merrie zag er slecht uit. Slechter dan alle andere dieren.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 26-04-18 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock verwijderd + berichten samengevoegd, dit kan met de wijzig knop