Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarloesHJ schreef:Walnoot zou ik wel in gedachte houden dat deze boom ratten aantrekt (vanwege de walnoten die vallen = voedsel voor de ratten).
Ik zou iig geen walnoot planten.
Wij zitten zelf te denken aan het planten van fruitbomen.
Koper schreef:Walnootblad is heel gezond voor paarden Azmay dus dat zou ik laten liggen als ik jou was. En de noten lekker oprapen voor jezelf
MarloesHJ schreef:Walnoot zou ik wel in gedachte houden dat deze boom ratten aantrekt (vanwege de walnoten die vallen = voedsel voor de ratten).
Ik zou iig geen walnoot planten.
Wij zitten zelf te denken aan het planten van fruitbomen.

neem even contact op met de gemeente hierover.
Keet schreef:Hou er rekening mee dat je niet zomaar bomen mag planten in een weilandneem even contact op met de gemeente hierover.
Verder zouden je buren er bezwaar tegen kunnen hebben
Nikass schreef:Keet schreef:Hou er rekening mee dat je niet zomaar bomen mag planten in een weilandneem even contact op met de gemeente hierover.
Is dat zo? Bebouwing mag niet, maar volgens mij beplanting wèl. Als je van je weiland een boomgaard wil maken is dat volgens mij niet verboden. En ook een beukhaag planten als omheining zou moeten kunnen.
Nikass schreef:Keet schreef:Hou er rekening mee dat je niet zomaar bomen mag planten in een weilandneem even contact op met de gemeente hierover.
Is dat zo? Bebouwing mag niet, maar volgens mij beplanting wèl. Als je van je weiland een boomgaard wil maken is dat volgens mij niet verboden. En ook een beukhaag planten als omheining zou moeten kunnen.
dus voor je er geld aan uit geeft zou ik het toch eerst even checken