Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Safjelove schreef:Misschien de Zwartedijkruiters? Daar rijd een vriendin van mij die in Kampen woont.
Voldoet niet aan alle eisen volgens mij, maar je kan er een wei huren en er zijn drie rijbakken. Een longeercirkel, drie paddocks en je kan er leuke buitenritten maken!
Orchidee14 schreef:Safjelove schreef:Misschien de Zwartedijkruiters? Daar rijd een vriendin van mij die in Kampen woont.
Voldoet niet aan alle eisen volgens mij, maar je kan er een wei huren en er zijn drie rijbakken. Een longeercirkel, drie paddocks en je kan er leuke buitenritten maken!
De vraag is of er behoefte aan is.
Pepty schreef:er komt een stal vrij in Elburg. Ik heb daar met veel plezier gestaan. van daaruit kan je een stuk langs de weg en dan kan je de veluwe op. of je kan oversteken en richting landgoed morren rijden.
Paard/E-pony: Stalling voor een paard/e-pony kost € 230,- (incl. biks, hooi en stalstrooisel, excl. mesten) en dagelijks losgooien en in de zomer weidegang. En € 265,- incl. mesten.
is op een manege, dus van alle gemakken voorzien. en 24 uur per dag toezicht op het paard. Vind ik heel erg fijn. Er heerst een gezellige sfeer daar.
Orchidee14 schreef:Pepty schreef:er komt een stal vrij in Elburg. Ik heb daar met veel plezier gestaan. van daaruit kan je een stuk langs de weg en dan kan je de veluwe op. of je kan oversteken en richting landgoed morren rijden.
Paard/E-pony: Stalling voor een paard/e-pony kost € 230,- (incl. biks, hooi en stalstrooisel, excl. mesten) en dagelijks losgooien en in de zomer weidegang. En € 265,- incl. mesten.
is op een manege, dus van alle gemakken voorzien. en 24 uur per dag toezicht op het paard. Vind ik heel erg fijn. Er heerst een gezellige sfeer daar.
Ze zoekt geen stal, ze wil er een beginnen!
Orchidee14 schreef:Persoonlijk vind ik het aardig aan de prijs voor 24/7 buiten. Een stapmolen lijkt me in dit geval overbodig aangezien ze dan al genoeg beweging krijgen. Ik sta nu ook daar in de buurt in vol pension met ruime box en de hele dag buiten tot het donker word voor 175 euro. Om nu alleen zoveel te betalen om in het bos te kunnen rijden?
biancaaaa schreef:Als het vanuit Almere een beetje prima aan te rijden is, denk ik dat er heel veel animo voor is! Ik ben in de polder alleen altijd een beetje huiverig voor 24X7 paddocks. De bodem is in de winter vaak zo nat. Zou niet willen dat paard 8 - 24 uur per dag in de blub staat.