Stalling omgeving Kampen/Dronten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wenk1

Stalling omgeving Kampen/Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-18 14:42

Ik vroeg me af of er behoefte is aan pensionstalling omgeving Kampen/Dronten/Lelystad
Dit in de prijsklasse €220 tot €250.
zowel op basis van 24/7 buiten in de paddock als op basis van vol pension.
De paarden komen hele dagen buiten en er zijn goede uitrij mogelijkheden naar het bos.
Ook een bak, longeercirkel en stapmolen zijn aanwezig.

Groetjes !

Safjelove

Re: Stalling omgeving Kampen/Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 14:46

Misschien de Zwartedijkruiters? Daar rijd een vriendin van mij die in Kampen woont.
Voldoet niet aan alle eisen volgens mij, maar je kan er een wei huren en er zijn drie rijbakken. Een longeercirkel, drie paddocks en je kan er leuke buitenritten maken!

Safjelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 14:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 14:50

Safjelove schreef:
Misschien de Zwartedijkruiters? Daar rijd een vriendin van mij die in Kampen woont.
Voldoet niet aan alle eisen volgens mij, maar je kan er een wei huren en er zijn drie rijbakken. Een longeercirkel, drie paddocks en je kan er leuke buitenritten maken!

De vraag is of er behoefte aan is.

Safjelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 14:53

Orchidee14 schreef:
Safjelove schreef:

De vraag is of er behoefte aan is.

OHwww... Oeps :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 14:53

Persoonlijk vind ik het aardig aan de prijs voor 24/7 buiten. Een stapmolen lijkt me in dit geval overbodig aangezien ze dan al genoeg beweging krijgen. Ik sta nu ook daar in de buurt in vol pension met ruime box en de hele dag buiten tot het donker word voor 175 euro. Om nu alleen zoveel te betalen om in het bos te kunnen rijden?

Pepty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 06:53

er komt een stal vrij in Elburg. Ik heb daar met veel plezier gestaan. van daaruit kan je een stuk langs de weg en dan kan je de veluwe op. of je kan oversteken en richting landgoed morren rijden.
Paard/E-pony: Stalling voor een paard/e-pony kost € 230,- (incl. biks, hooi en stalstrooisel, excl. mesten) en dagelijks losgooien en in de zomer weidegang. En € 265,- incl. mesten.
is op een manege, dus van alle gemakken voorzien. en 24 uur per dag toezicht op het paard. Vind ik heel erg fijn. Er heerst een gezellige sfeer daar.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 07:06

Citaat:
omgeving Kampen/Dronten/Lelystad

Dat is wel een heel ruim gebied.
Iets specifieker zal fijner zijn voor toekomstige klanten (en om te peilen of er een behoefte aan is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 07:48

Pepty schreef:
er komt een stal vrij in Elburg. Ik heb daar met veel plezier gestaan. van daaruit kan je een stuk langs de weg en dan kan je de veluwe op. of je kan oversteken en richting landgoed morren rijden.
Paard/E-pony: Stalling voor een paard/e-pony kost € 230,- (incl. biks, hooi en stalstrooisel, excl. mesten) en dagelijks losgooien en in de zomer weidegang. En € 265,- incl. mesten.
is op een manege, dus van alle gemakken voorzien. en 24 uur per dag toezicht op het paard. Vind ik heel erg fijn. Er heerst een gezellige sfeer daar.

Ze zoekt geen stal, ze wil er een beginnen!

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 08:16

Als het vanuit Almere een beetje prima aan te rijden is, denk ik dat er heel veel animo voor is! Ik ben in de polder alleen altijd een beetje huiverig voor 24X7 paddocks. De bodem is in de winter vaak zo nat. Zou niet willen dat paard 8 - 24 uur per dag in de blub staat.

Pepty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 09:31

Orchidee14 schreef:
Pepty schreef:

Ze zoekt geen stal, ze wil er een beginnen!

Ohhhhh verkeerd gelezen...

Wenk1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 18:20

Orchidee14 schreef:
Persoonlijk vind ik het aardig aan de prijs voor 24/7 buiten. Een stapmolen lijkt me in dit geval overbodig aangezien ze dan al genoeg beweging krijgen. Ik sta nu ook daar in de buurt in vol pension met ruime box en de hele dag buiten tot het donker word voor 175 euro. Om nu alleen zoveel te betalen om in het bos te kunnen rijden?

Mag ik vragen waar je staat?

Naar onderzoek is gebleken dat er in de buurt behoorlijk meer wordt gevraagd voor vol pension.
Bij de stallen waar minder gevraagd wordt moet je veel zelf doen.

Wenk1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 18:21

biancaaaa schreef:
Als het vanuit Almere een beetje prima aan te rijden is, denk ik dat er heel veel animo voor is! Ik ben in de polder alleen altijd een beetje huiverig voor 24X7 paddocks. De bodem is in de winter vaak zo nat. Zou niet willen dat paard 8 - 24 uur per dag in de blub staat.

gedraineerd :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 18:25

Heb je t dan over een binnen baan of enkel buiten baan

Wenk1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-18 07:38

ynskek schreef:

22x60 buiten baan

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:09

Wenk1 schreef:
ynskek schreef:

22x60 buiten baan

Ik denk dat er voldoende animo is... Ik zelf zoek tzt alleen echt iets met binnenbaan

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:12

Ik wou dat er zo iets rondom Emmeloord kwam :P