maar.. hij wilde wel geld ervoor vragen maar.. ik weet niet echt to t hoeveel ik nou moet gaan zeg maar...ze is al 20 jaar.. is vanaf vorig jaar april vaak hoefbevangen, kan nu beetje stappen maar niet draven en oook geen kleine bochtjes enz alleen langzaam aan op zachte ondergrond stappen aand e hand...
verder is ze nooit ingeent enz....
ze heeft wel papieren, tenminste, volgens de eigenaar die moet hij nog zoeken maar ik verwacht niet dat ze super ouders ofzo heeft..
ze is wel drachtig!! maar verder denk ik eerlijk gezegd zelf niet dat ze veel waard is.. aangezien dr leeftijd en dr gezondheid... en ze zal waarschijnlijk nooit meer beter worden..
hoeveel denken jullie dat ik kan gaan "bieden?"
XxX anne
) de eigenaar zei laatst nog toen ik vroeg of ik dr kon kopen, dat hij er dan nog geld voor moest vragen ook terwijl ze niks waard is... hij beseft dus zelf ook dat ze niks waard is en ik wil ook zeker niet verder dan 100 euro gaan.. als denk ik nu dat dat eigelijk ook teveel is voor haar.... 
hij wil dr niet echt verkopen, het maakt hem niet uit of er 1 meer of m inder op het land loopt hij kijkt er toch niet naar om en heeft geld zat