Betongaas matten Limburg?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Betongaas matten Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 16:02

Ik heb jullie hulp geloof ik nodig, want ik kom er geen wijs meer uit.

Ik ga mijn omheining aanpassen van de weide. Een stuk althans. Daar heb ik 10 betongaasmatten voor nodig van 2x3 meter, met een maaswijdte van het liefst 7.5 mm, maar 10 wil ik overwegen. Staaldikte tussen de 5-7 mm.
Ook heb ik 56 hardhouten palen nodig. Ik heb er gevonden van 4x4, met een lengte van 1.5 meter. Iets in die richting zoek ik. Prijs is even geen dingetje.

Het is namelijk het volgende. Ik heb een aantal bedrijven benaderd, maar die leveren niet in Zuid Limburg?
Mevrouw, de bezorgkosten zijn hoger dan wat u wilt bestellen..
Uuuuh.. Ja.. ik wil een bestelling doen van tegen de 600 euro aan, dan maken die 150 euro bezorgkosten me ook geen drol meer uit...
Ja nee, maar dat is te duur. U kunt beter in de buurt zoeken.

..

En dat heeft dan op de sites staan: leveren door heel Nederland. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om een hele dag te gaan rijden. Ik wordt hier echt super gefrustreerd van.
Hornbach en Gamma hebben ze niet, die hebben er wel maar met maaswijdte van 15 cm, en dat vind ik te groot.

Is er iemand op bokt die even mee wil zoeken? Mee wil denken? Suggesties heeft? Nogmaals, ik wil best betalen voor het materiaal dat ik zoek. Maar ik wil het gewoon geleverd hebben...

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:17

Pluttersput

Re: Betongaas matten Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 16:22

Ik heb nu iemand gevonden die levert in zuid Limburg. Die hebben alleen geen palen erbij, maar die haal ik dan wel ergens anders vandaan. Ik ga vragen of dit topic dicht kan, want ik ben voorzien :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:23

Uitwijken naar duitsland of belgie een optie misschien? Wel stom weet dat bij aantal winkels staat heel nl behalve eilanden, zuid limburg is toch geen eiland :+

Pluttersput

Re: Betongaas matten Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 16:28

Misschien een schiereiland :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:37

Ahum ja zoiets. :P