Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat moet altijd al wel, maar nu de trailers zelf een eigen kenteken krijgen wordt daar straks beter opgelet. Je paard zelf hoef je volgens mij nog niet op te geven bij de belasting! Lijkt me ook logisch omdat je hem ook niet af mag trekken (van de belasting dan ja)...

Lissalover schreef:In eemnes zijn ze er al wel mee bezig hoorde ik... Net zoiets als hondenbelasting. Ze willen het zo gaan doen dat de boeren en paardenhouders (op eigen land) moeten gaan betalen voor het aantal stallen wat ze hebben...
Zou niet weten wat ze er anders zo plotseling mee zouden willen bereiken. stef"]
[quote="Mist schreef:Goh...zou dat de ECHTE reden zijn voor het paardepaspoort en chip ?
volgens mij ben je het al verplicht als je inkomstenbelasting moet betalen, bijzondere verzamelingen etc. moet je ook opgeven. stef schreef:kom je er nu al achter? Anyway, het is NOG niet, maar ze zijn wel nog steeds aan het meuten om ook de paarden op de minas te zetten (wat inhoudt dat je 2.2 paard (oid) per hectare mag hebben