Ik heb na lang zoeken een huurweide op het oog

Het terrein is incl:
- 5 stallen
- kleine overdekte hooi opslag
- zadelkamer
- klein weiland
- rijbak
- pad wat als uitloop gebruikt mag worden maar waar wel recht van overpad over is voor de eigenaar van het land (hij is akkoord dat het als uitloop gebruikt mag worden als hij de paarden de rijbak in kan sturen zodat hij er langs kan)
Omdat het een perceel betreft met 5 stallen en ik zelf maar 2,5 pony heb (1 shetje

De verdere opzet zal worden dat de paarden 24/7 buiten lopen, de stallen dienen als schuilstal en wanneer er brok gevoerd wordt.
- Mestafvoer kan geregeld worden met de eigenaar die tevens koeienboer is.
- Mestonderzoeken voor de paarden voor ik zelf uit en zal ik een kleine vergoeding voor rekenen (welke aanzienlijk minder is dan de DA's in de omgeving rekenen) aan huurders.
- voeren wordt onbeperkt (2 soorten hooi en stro)
- brok dient zelf ingekocht te worden en klaar gezet voor de voerbeurt (1x per dag)
- weidegang wordt beperkt aangeboden. Mede door snel dik wordende paarden en paarden die HB/IR gevoelig zijn ook een kans te geven. Onbeperkt is er arm hooi beschikbaar.
Op mijn huidige stalling doe ik al veel aan de omheining/zelf hooinetten aanschaffen en nadenken over hoe hun plek zo fijn mogelijk zou kunnen zijn

Brandlos